אא

רשת מלונות פרימה תיתן חסות על האירוע להצלת ים המלח בהובלת ספנסר טוניק

הרשת תארח את אירוע הציפה ההמוני בהנהגתו של טוניק, שיתקיים בחוף מלון פרימה אואזיס ים המלח. בנוסף, מלון פרימה תל אביב יארח טקס ומסיבת עיתונאים בה יוענק לטוניק פרס ה"גלובוס הירוק" על תרומתו להעלאת המודעות הבינלאומית להיעלמות ים המלח

Shutterstock Shutterstock
ספנסר טוניק, חוזר לישראל כדי לתמוך במאבק להצלת ים המלח. במסגרת זו ינהיג ציפה המונית בחוף של מלון פרימה אואזיס, במחאה על כך שרצועת החוף בה צילם שנה שעברה השתנתה ללא היכר עם המשך ההיעלמות המהירה של ים המלח. האירוע כולו מופק בהתנדבות, ורשת פרימה, שלה שני מלונות בים המלח , שמחה להתגייס ולסייע כספית ולוגיסטית.

הציפה הנה יוזמה של קבוצת "Save Our Sea" - אקטיביסטים למען ים המלח ובשיתוף: רשת מלונות פרימה, חיים וסביבה, מגמה ירוקה, מכון ערבה ובית הספר לצילום גליץ.

אירוע הציפה ההמוני יתקיים בלילה שבין חמישי ושישי, 13-14 בספטמבר, בחוף מלון פרימה אואזיס בין השעות 03:00-09:30. ניתן להגיע לאירוע בהסעות מסודרות שיצאו מהשעה 24:00 עד 13:30 מרכבת ארלוזורוב שבתל אביב.

אירוע הציפה יכלול גם הפנינג מוסיקלי, מעגלי דיון בנושאים סביבתיים ומאה צלמי סטילס מבית הספר לצילום גאליץ שיתעדו את המאורע. לאחר מכן ייערך שיח בהנחיית דפני ליף וספנסר טוניק על הקשר שבין אמנות, מחאה וצדק חברתי.

לקראת אירוע הציפה, תיערך מסיבת עיתונאים בהשתתפות ספנסר טוניק, בו גם יקבל את פרס הגלובוס הירוק למאבקו למען הסביבה. מסיבת העיתונאים תתקיים ביום רביעי ה-12.9 בשעה 12:00 במלון פרימה תל אביב, הירקון 107 תל אביב.

ספנסר טוניק: "אני שמח לחזור לים המלח, שנה אחרי סדרת הצילומים שעשיתי באזור הייחודי הזה. ים המלח ראוי לשיקום והגנה, גם ברמה המקומית וגם ברמה הבינלאומית"

אבי דור, מנכ"ל פרימה: "ים המלח הוא אחד המשאבים החשובים ביותר של מדינת ישראל. אנו שמחים לארח את האומן הבינלאומי ספנסר טוניק ולהתגייס למאמץ להצלת ים המלח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: