אא

רשת קראון פלזה ישראל בשיתוף IHG משיקות את מועדון העסקים ביזנס קלאב

סמנכ"ל מלונות קראון פלזה ישראל: "השקת מועדון ה- Business Club בישראל, הינו מהלך נוסף לשיתוף הפעולה עם הרשת הבינלאומית IHG במסגרתו ייהנו הנופשים הישראלים משלל ההטבות של הרשת הבינלאומית במלונותיה ברחבי העולם"

Shutterstock Shutterstock

רשת קראון פלזה ישראל בשיתוף עם הרשת הבינלאומית IHG  משיקות לראשונה את מועדון העסקים: ביזנס קלאב .
הצטרפות ל-Business Club International, מעניקה לחבריו את הזכות לצבור נקודות על כל הזמנה לכנסים, אירועים, ישיבות או לינות, שתתבצע בבתי המלון המשתתפים בתוכנית אותן ניתן יהיה לממש ב-100 המלונות של הרשת העולמית הפזורים ב-22 מדינות.

"כרטיס הכסף" של המועדון מקנה את ההטבות הבאות: 5000 נקודות מתנה עם ההרשמה, תעריפים מוזלים בבתי מלון בארץ, גישה חופשית לתוכנת Travel Plan, הצעות בלעדיות לאירוח ולחדרי ישיבות ואולמות ועוד.



"כרטיס הזהב" יוענק למזמינים בסכום של $ 12,500 במשך שנה קלנדרית: 15% יותר נקודות בכל פעם שתתבצע הזמנה, 25% הנחה על תשלום במסעדות בבתי המלון המשתתפים במבצע ועוד.

שי אסיה, סמנכ"ל מלונות קראון פלזה ישראל: "כחלק מהאסטרטגיה לביסוס מעמדה של רשת קראון פלזה ישראל כרשת בינלאומית, השקת מועדון ה- Business Club בישראל, הינו מהלך נוסף לשיתוף הפעולה עם הרשת הבינלאומית IHG במסגרתו ייהנו הנופשים הישראלים משלל ההטבות של הרשת הבינלאומית במלונותיה ברחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: