אא

מנכ"ל טורקיש: "אשתי חזרה לטורקיה עם הילדים ואני נשארתי כאן לבד"

פתיח דוגאן, מנכ"ל טורקיש איירליינס בישראל, פותח את הלב ומספר על ההשלכות האישיות הלא נעימות של המשבר בין ישראל לטורקיה, וגם על 32 הטיסות השבועיות בקו איסטנבול – ת"א ועל הצלחתה הבינלאומית המרשימה של חברת התעופה הטורקית

Shutterstock Shutterstock
בתחילת 2009 הגיע לארץ פתיח דוגאן עם אשתו ושני ילדיו, שמח וטוב לב לקראת תפקידו החדש כמנהל טורקיש איירליינס בישראל."בהתחלה היה נפלא. כולם קיבלו אותנו יפה והרגשנו כאן טוב מאד", הוא מספר.

בסוף מאי 2010 התחוללה התקרית הקטלנית ב'מרמרה', "ומאז היחס אלינו השתנה", הוא מציין באי נחת ומספר על תקריות לא נעימות, כולל עלבונות והתנכלות, אותן חוותה אשתו, כשהלכה לקניות בשוק. "שלושה שבועות מאוחר יותר אשתי חזרה לטורקיה עם הילדים ואני נשארתי כאן לבד", הוא מספר.

"חבל שיש אנשים קיצוניים ופנאטים בשני הצדדים. הרי בינינו, בין האזרחים הטורקים והישראלים, אין ולא הייתה שום בעיה. הבעיה היא בין הממשלות, ואני מקווה שבקרוב העניינים יסתדרו, כי תמיד היו יחסים טובים בינינו, וגם היום כל הישראלים מתקבלים בטורקיה בזרועות פתוחות", מצהיר דוגאן.

על העובדה שטורקיש תהפוך בחודש הקרוב לחברה הזרה המובילה בישראל מבחינת מספר הטיסות, 32 בשבוע, אומר דוגאן: "אנחנו מטיסים יותר מ-350 אלף נוסעים בקו, תיירים ואנשי עסקים, ומעוניינים לתת את השרות הטוב ביותר ומגוון אפשרויות ללקוחות שלנו. כ-65% מהנוסעים הישראלים ממשיכים מאיסטנבול ליעדים אחרים, ואילו כ-35% מהנוסעים הישראלים טסים לאיסטנבול וליעדים נוספים בטורקיה. יעדי ההמשך הפופולאריים של הישראלים: בנגקוק, שנחאי, הונג קונג, בייג'ין, ניו יורק, קישינב".

על הצלחתה הבינלאומית המרשימה של טורקיש איירליינס, שזכתה בתואר 'חברת התעופה הטובה ביותר באירופה', אומר דוגאן: "כעת אנחנו טסים ל-203 יעדים שונים, כולל היעדים המקומיים בטורקיה, והשנה נגיע ל-210 יעדים. נכון להיום יש לנו 196 מטוסים, ובמחצית הראשונה של השנה הטסנו יותר מ-18 מיליון נוסעים. המספרים מדברים בעד עצמם, וכמובן, השרות המעולה והיחס החם שלנו לנוסעים, הניהול היעיל, המטוסים החדישים".

לסיום קורא דוגאן לישראלים: "אנחנו מצפים לישראלים בטורקיה. אני מקווה מאד שבקרוב המתיחות בין שתי המדינות תסתיים והמצב ישתנה. לאורך כל ההיסטוריה לא היו בינינו חיכוכים או סכסוכים. תמיד היינו ידידים ותמיד נהיה".

הראיון המלא בגיליון החדש של פספורט לראש השנה.

אל תחמיצו את הגיליון המיוחד עם 100 אנשי השנה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: