אא

אוגוסט במלונות : ירידה של 3% בלינות התיירים, עלייה של 11% בלינות הישראלים

זאת לעומת אוגוסט אשתקד. אילת רשמה ירידה של 8% ות"א רשמה ירידה של 4% בלינות התיירים. לעומת זאת אילת רשמה עלייה של 7% ות"א עלייה של 24% בלינות הישראלים

Shutterstock Shutterstock
הישראלים הצילו את חודש אוגוסט מבחינת הלינות במלונות ישראל. גם בחודש אוגוסט נרשמה המשך המגמה של ירידה בלינות התיירים.

לפי נתוני התאחדות המלונות, בחודש אוגוסט נרשמה ירידה של 3% בלינות התיירים ולמעשה קיים פער גדול בין כניסות התיירים לישראל ובין מספר לינות התיירים במלונות.

באוגוסט נרשמו 575 אלף לינות תיירים, ירידה של 3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כאשר בין הירידות הבולטות: העיר ת"א שבדרך כלל רשמה יציבות ועלייה, ירדה ב - 4% מבחינת לינות התיירים, אילת ממשיכה לרדת כמו בכל החודשים האחרונים, והפעם רשמה ירידה של 8%. בים המלח נרשמה ירידה של 6%, טבריה רשמה ירידה של 11%. מי שעלו היו חיפה עם 9% ונצרת עם 16%.

לעומת זאת מבחינת לינות הישראלים, ת"א רשמה גידול מרשים של 24% , והישראלים מנעו ממנה התרסקות, אילת עלתה עם 7%, מלונות ים המלח רשמו עלייה של 10%, בחיפה נרשמה עלייה של 15%, נתניה עם הזינוק הגדול של 41%, נצרת עלתה ב-25%, והרצליה עם עלייה של 37%.

תפוסת החדרים הגיעה לכ-75%, עלייה של 7% לעומת שנה שעברה. כאשר אילת עם התפוסה הגדולה של 86% עם עלייה של 8%, ים המלח עם 81%, ת"א ירדה ב-2% לתפוסה של 78%, חיפה עלתה ל-75% עם עלייה של 7%.

עמי פדרמן, נשיא התאחדות המלונות מציין כי: "ת"א שנחשבה לחסינה מפני ירידה בלינות התיירים, סובלת השנה מירידות בעיקר בתקופות חגים וחופשות, שנשענות על תיירות רגילה ולא על תיירות עסקים. יש צורך בבחינה מדוקדקת על מנת לעמוד במדויק על הסיבות לירידה בלינות התיירים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: