אא

יו אס איירוויס : כל הנוסעים שעוכבו עברו לטיסות חילופיות

לאחר עיכוב של שעות רבות, כל 250 הנוסעים של טיסת יו אס איירוויס שעשתה את דרכה מפילדלפיה לישראל, עושים את דרכם כעת לישראל

Shutterstock Shutterstock

כ-250 נוסעי חברת התעופה יו.אס.איירווייס, שהיו אמורים לנחות בישראל אתמול אחר הצהריים , המתינו שיחלצו אותם במשך שעות משדה התעופה הקטן במונטייאן שבקנדה חזרה לפילדלפיה. הנוסעים נחתו בקנדה לאחר שמטוס החברה ביצע נחיתת חירום.

הסיוט של כ-250 נוסעי המטוס, התחיל שלשום בערב. זאת לאחר שטיסת החברה אמורה הייתה להמריא בשעה 21:00 מפילדלפיה לישראל, אך בעקבות תקלות שונות המטוס המריא בסופו של דבר לאחר חצות בדרך לישראל.

אך בכך לא הסתיימה שרשרת העיכובים. לאחר שעתיים של טיסה, בגלל בעיית חימום של תנורי מטבח המטוס, שאף גרמו לעשן וריח חזק במטוס, נאלץ המטוס לבצע נחיתת חירום, סמוך לשעה 3 לפנות בוקר.

אחד הנוסעים חש שלא בטוב ופונה לקבלת טיפול רפואי. מהחברה נמסר, כי הנוסע הרגיש לא טוב בלי קשר לנחיתת המטוס.

הנוסעים נאלצו לשהות במשך כשש שעות במטוס, בעת שניסו להתגבר על התקלה. לאחר מכן, הנוסעים הורדו מהמטוס ונאלצו לשהות בטרמינל במשך שעות רבות נוספות.

במקביל נאלצה החברה גם לבטל טיסה, שהייתה אמורה לצאת מישראל לפילדלפיה אתמול בשעה 22:30 , כאשר חלק מהנוסעים הועברו לטיסות של חברות אחרות, וחלק ייצאו מהארץ רק מחר בערב בטיסת החברה לפילדלפיה.

אסתר קסיטאל, מנהלת החברה בישראל, ציינה כי: "אנחנו מצטערים על מה שקרה, אך הבטיחות היא מעל הכל מבחינת החברה. בתחילה היה ניסיון להתגבר על התקלה, לכן הנוסעים שהו כל כך הרבה זמן במטוס. החברה עושה הכל כדי שהנוסעים יועברו כמה שיותר מהר חזרה לפילדלפיה ומשם לטיסות המשך לישראל". 

לאחר עיכוב של שעות רבות, כל 250 הנוסעים של טיסת יו אס איירוויס שעשתה את דרכה מפילדלפיה לישראל, עושים את דרכם כעת לישראל.

יו אס איירוויס הוציאה מכתב התנצלות כאשר המכתב מבטיח שכל 250 הנוסעים  יוכלו ליצור קשר עם החברה ולממש את הפיצוי המובטח במכתב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: