אא

יריד תיירות הספא והמרפא SPA-CE נפתח בסלובניה

היריד, הרביעי במספר, יתקיים בסוף השבוע הקרוב בעיירה טרמה זרצ'ה, בסלובניה. PassportNews הינו בין נותני החסות הראשיים ליריד, ושליח האתר ידווח ישירות מהיריד, בו נוטלים חלק מציגים ומשתתפים מהמדינות המובילות בתיירות הספא והמרפא

| |






יריד תיירות המרפא של מרכז אירופה, הרביעי במספר, נפתח היום בעיירה טרמה זרצ'ה שבסלובניה.


היריד מתקיים בשיתוף משרד התיירות של הונגריה, ואתר PassportNewes הינו בין נותני החסות ליריד היוקרתי .


ביריד נוטלים חלק השנה כחמישים מציגים ממדינות אירופה השונות וכן למעלה מ-60 קניינים מרחבי העולם. בין המציגים העיקריים משתתפים מסלובניה, הונגריה, סלובקיה, אוסטריה ועוד .


אתר הספא  טרמה זרצ'ה, מהבולטים באתרי הספא שבסלובניה, נבחר לשמש כמקום היריד .


משתתפי היריד יזכו למגוון סיורים, הרצאות מקצועיות ועבודה משותפת פנים מול פנים עם המציגים של אתרי הספא המובילים בארצות מרכז אירופה, וכך ביומיים הקרובים בהם יוכלו לחלוק רעיונות והצעות לשיתופי פעולה.


בין המציגים והמשתתפים לצד אתרי הספא גם חברות קוסמטיקה, חברות המוכרות ציוד לספא ועוד.


איזטוק אלטבאאור אמר הבוקר בפתיחת היריד :"אנחנו שמחים על הכמות המכובדת של המציגים והמשתתפים שהגיעו השנה לקחת חלק ביריד ומהווים פקטור חשוב בענף תיירות המרפא באיזור,בחרנו את האתרים המובילים והחברות העוסקות בתחום ,העובדה שנציגים ומציגים מכ15 מדינות נוטלים חלק ביריד מעידה על התפתחות ענף תיירות הספא בשנים האחרונות".


מאג'ה פאק מנהלת לשכת התיירות של סלובניה הוסיפה כי 31.6%  מסך לינות התיירים שבסלובניה הינם של תיירים המגיעים לאתרי הספא הרבים שבסלובניה.


בשמונת החודשים הראשונים של 2012 ציינה סלובניה מספר שיא של 2.2 מיליון לילות של תיירים שהגיעו לאתרי הספא ומסיבת העיתונאים בפתיחת היריד הוזכרו מדינות הבולטות ןבעלות הפוטנציאל לענף תיירות הספא שהמובילה בינהן רוסיה ואחריה גרמניה,הולנד,בלגיה,אוקראיניה ו.............ישראל!!!!!!!!!!!


צ'ילה מזוסי, מנהלת תיירות הספא במשרד התיירות ההונגרי, אמרה הבוקר לפספורטניוז: "יש התעניינות הולכת וגוברת באתרי הספא וענף תיירות המרפא פורח בשנים האחרונות, אנחנו מזהים פוטנציאל גדול מישראל לצד מספר בלתי מבוטל של תיירים שפוקדים את אתרי הספא, יש עניין הולך וגובר סביב היריד ובשנה הבאה הונגריה שתארח את היריד מצפה לראות משתתפים רבים גם מישראל".


מיה יאהן מאתר התיירות לאשקו שבסלובניה ציינה: "להשתתפות ביריד יש יתרונות רבים וכולם מאוחדים למטרה אחת: עליה משמעותית בביקוש לשרותי בריאות ומרפא מצד שווקים בינלאומיים" .

הקליקו כאן לאתר היריד










הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: