אא

אבנר גורדון: "האשמות של פתאל מגוחכות לחלוטין"

מנכ"ל חברת סוויס מגיב להאשמות של מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל. גורמים בחברות לופטהנזה וסוויס אומרים כי "בהתאחדות הוזים כאשר חושבים שאנחנו רוצים לאיים על חברי הוועד".

| |
שיחת טלפון אתמול של חברות התעופה לופטהנזה וסוויס למשרדי התאחדות סוכני הנסיעות הביאה להתחממות נוספת במאבק בין הגופים. עפ"י אנשי ההתאחדות, החברות ביקשו לקבל את רשימת חברי ועד ההתאחדות, כדי לשלוח אליהם מכתבי התרעה שמבהירים כי תחול עליהם אחריות אישית במאבק המשפטי בין הצדדים. כזכור, מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, אמר ל'פספורט ניוז' כי: "לופטהנזה וסוויס פועלות בשיטות טרור", ואילו בשתי החברות דחו את הטענות. מנכ"ל סוויס בישראל, אבנר גורדון, אמר בתגובה: "זה מגוחך לחלוטין".

גורמים בחברות ציינו כי: "יוסי פתאל בחור טוב, איש מקצוע מהמדרגה הראשונה אך כנראה בהתאחדות הוזים. נכון התקשרנו בגלוי למזכירת ההתאחדות וביקשנו את רשימת חברי הוועד. זו לא רשימה סודית שאי אפשר להשיג. המטרה שלנו הייתה להיפגש איתם לפגישות אישיות כדי להסביר את המצב ולא לשלוח שום מכתבי התרעה. היחיד שקיבל מכתב היה יוסי פתאל שהוציא את דיבתנו. כיום מה שמדאיג אותנו זה לא ההתאחדות, אלא המצב הכלכלי. אנו מציעים גם לפתאל להתעסק במה שחשוב, ולא בדברים לא חשובים", אמרו גורמים בחברות לופטהנזה וסוויס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: