אא

מעלית הזמן מציגה את ירושלים באיטליה

מעלית הזמן ירושלים, בשיתוף פעולה עם משרד התיירות ורשות התיירות של עיריית ירושלים, תציג את ההיסטוריה של ירושלים במהלך ירידי התיירות, JOSP FESTIVAL, ברומא ו- BIT במילאנו, בינואר-פברואר 2009.

Shutterstock Shutterstock
מעלית הזמן ממשיכה להביא את ההיסטוריה של ירושלים אל ירידי התיירות בעולם ואחרי לונדון, ברלין ומדריד הגיע גם תורן של רומא ומילאנו. מעלית הזמן ירושלים תציג את חוויית הקולנוע הדיגיטאלי במהלך ירידי התיירות, JOSP FESTIVAL, שיתקיים בין התאריכים 15-18 בינואר 2009, ב- Rome New Fair Grounds, רומא, ו- BIT, שיתקיים בין התאריכים 19-22 בפברואר 2009, ב- Fiera Milano, מילאנו.

שיתוף הפעולה בין משרד התיירות, רשות התיירות של עיריית ירושלים ומעלית הזמן יציע לבאי הירידים להרגיש את 3,000 שנות ההיסטוריה של ירושלים כמשתתפים במהלך ההיסטוריה. במהלך החוויה, שתימשך כ- 5 דקות, יוכלו המבקרים להכיר את ירושלים לעומק, לרדת אל מעמקי האדמה בירושלים, ולפגוש את האנשים שחיו ופעלו בעיר. המבקרים יהיו חלק ממסע בבתי המידות של ימי בית שני, ברחובות העמודים של איליה קפיטולינה, בארמונו הנסתר של המלך שלמה ובסימטאות העיר הביזנטית, יחפשו אחר אוצרות אבודים במחילות נסתרות וימריאו אל מסע אווירי בירושלים של מעלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: