אא

ההתאחדות שוקלת לבקש מבית המשפט צו מניעה לעיכוב החלת עמלת 0% של בריטיש איירווייס

בבית המשפט התנהל עד הערב שלב ההוכחות בתביעת סוכני הנסיעות נגד חברת התעופה הבריטית. כל צד יצטרך כעת להגיש לבית המשפט את הסיכומים. השופטת אמרה לסוכנים, כי אם הם ירצו שמועד ביטול העמלות ידחה, הם יצטרכו להוציא צו מניעה.

Shutterstock Shutterstock
בהתאחדות סוכני הנסיעות שוקלים להגיש לבית המשפט בקשה לצו מניעה ליישום עמלת 0% ע"י חברת התעופה, בריטיש איירווייס בתחילת חודש ינואר.

בבית המשפט מחוז המרכז בפ"ת התנהל היום במשך כשמונה שעות שלב ההוכחות בתביעת סוכני הנסיעות נגד חברת התעופה בריטיש איירווייס בנושא ביטול העמלות. מנכ"לית בריטיש איירווייס בישראל, יעל קטן, ומנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, יוסי פתאל, העידו בדיון.

בריטיש איירווייס עוברת בראשון לינואר למתכונת של ביטול העמלות לסוכני הנסיעות. במהלך הדיון המשפטי שהתנהל היום ביקשו נציגי הסוכנים כי בית המשפט יזדרז במתן פסיקה. השופטת, אסתר שטמר, אמרה, כי כמה שיותר מהר יוגשו הסיכומים, כך בית המשפט יוכל לתת את דברו בעניין הפסיקה בדיון המשפטי. השופטת לא התחשבה בעובדה שבריטיש איירווייס מתחילה כבר בראשון לינואר את תוכנית ביטול העמלות, ואמרה לסוכנים כי לשם כך אם הם רוצים, הם יוכלו להוציא צו מניעה עפ"י החוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: