אא

בהנהלת אוסטריאן עדיין לא החליטו על שילוב סניף החברה בישראל עם לופטהנזה

החל מחודש מאי הקרוב תגדל הקיבולת בקו בין תל אביב לוינה עם הפעלתו של הבואינג 767 בשתי הטיסות היומיות בקו.

Shutterstock Shutterstock
במסיבת עיתונאים לרגל 45 שנות פעילות אוסטריאן איירליינס בישראל ציין רודולף מרטל, סגן נשיא בכיר של חברת התעופה האוסטרית, כי הקו בין תל אביב לוינה הוא אחד הרווחיים ביותר של החברה, ובעקבות כך החליטה הנהלת החברה להגדיל את הקיבולת בקו, והחל ממאי 2009 יוחלף האיירבס 321 הפועל בקו בבואינג 767 עם קיבולת של 235 מושבים.

אלי מסר, מנכ"ל אוסטריאן איירליינס בישראל, אמר כי "בשנתיים האחרונות, מאז הפעלת 2 הטיסות היומיות שלנו, הפכנו לאחת מחברות התעופה המובילות בשוק הישראלי." בהקשר לרכישת החברה ע"י לופטהנזה ציין רודולף מרטל, כי "האיחוד יסייע לנו להתייעל ולחזק את מעמדנו כחברה מובילה בטיסות במרכז אירופה ובמזרחה", והוסיף כי עדיין לא גובשו סופית הסדרי המיזוג, ובאשר לסניף החברה בישראל, בשלב זה לא הוחלט בהנהלת החברה האוסטרית באיזו מתכונת הוא יפעל, ואם וכיצד ישולב בסניף ישראל של לופטהנזה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: