אא

התאחדות הסטודנטים החליטה להשתלט על איסתא

בישיבת ההתאחדות הוחלט לדחות את מכירת חלקה בחברה ב-47 מיליון שקל ולערוך תמכור מחדש בין הקבוצות המתמודדות. במקביל החליטו הסטודנטים לבצר את מעמדם בשליטה בחברה. יו"ר ההתאחדות: "לקבוצת אחישי גל אין זכות השוואה".

Shutterstock Shutterstock
מכירת חברת איסתא לא תצא כל כך מהר אל הפועל. בישיבה שקיימה בסוף השבוע התאחדות הסטודנטים הוחלט כי ההתאחדות לא תמכור את חלקה 43.5% בחברה ב-47 מיליון שקל לקבוצת עו"ד יוסי שפרלינג - מאיר ושאול לוי. בהתאחדות החליטו על מספר צעדים. בימים הקרובים תפנה ההתאחדות לקבוצות שהתמודדו על הצעת המכר, בהם גם, קבוצת ארקיע וקבוצה בראשות איש העסקים, יובל צברי להציע להם להתמכר על ההצעות שהוגשו.

רק אם יהיה מחיר הרבה יותר גבוה, אז בהתאחדות הסטודנטים ישקלו למכור את חלקם בחברה המהווה 51% מזכויות ההצבעה. במקביל מציין, יו"ר התאחדות הסטודנטים, בועז טופורובסקי כי: "החלטנו לבצר את מעמדנו בחברה, לרכוש עוד מניות כדי שתהיה לנו שליטה מלאה. זאת על מנת שלא יהיה מצב כמו שהיה לפני שנה שאיבדנו שליטה". טופורובסקי טוען כי בניגוד למה שטוענת קבוצת המנכ"ל אחישי גל שיש לה זכות השוואה לרכישת מניות הסטודנטים לכל הצעה נגדית: "זה לא נכון, אין לקבוצת אחישי גל שום זכות השוואה. הם יכולים לטעון, אבל מבחינתנו אין להם יותר שום זכות כזו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: