אא

סנורמה: צמיחה עקבית בנופשי הפלגות של ישראלים

החברה דיווחה היום [ד'] על גידול של 15% בחופשות שייט והפלגות יוקרה בינלאומיות של ישראלים בשנת 2012. הלן בק, מנהלת אזורית של רויאל קריביאן העולמית: "נמשיך לפתח את השוק הישראלי הנמצא בצמיחה ונציע עוד מוצרים והטבות"

Shutterstock Shutterstock
חברת סנורמה, המתמחה בתחום חופשות השייט בעולם והנציגה בישראל של רויאל קריביאן מזה 15 שנה, מדווחת על גידול של כ-15% בהפלגות היוקרה הבינלאומיות של ישראלים בשנת 2012.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה, מסביר: " בשנתיים האחרונות השוק רושם התעוררות משמעותית. הפלגות היוקרה, הן לקריביים והן לאגן הים התיכון מועדפות על ידי משפחות, והן אינן נחלתם יותר של זוגות או מבוגרים. על פי הרישומים שבידינו, הגיל הממוצע ירד ל -35" .

הלן בק, האחראית על אירופה, המזרח התיכון ואפריקה של חברת רויאל קריביאן, המבקרת בימים אלה בישראל, אמרה: "בכל העולם ניכרת עליה בצריכת הפלגות ונופשי שייט. כיום לרויאל קריביאן ישנן 22 ספינות פאר, המפליגות ליותר מ-270 יעדים ב-72 מדינות לאורך שש יבשות. בין היעדים הפופולאריים: אלסקה, קנדה, אירופה, אוסטרליה וניו-זילנד. אנו נמשיך ונפתח את השוק הישראלי הנמצא בצמיחה ונציע עוד מוצרים והטבות".

אורי שנבל סקר את החידושים ואמר: "בקרוב תשיק רויאל קריביאן שתי ספינות חדשות, את ה- "קוואנטום אוף דה סיס" אשר תושק בסתיו 2014 ו-"אנת'ום אוף דה סיס" אשר תושק באביב 2015. בנוסף, רויאל קריביאן וחברת הנופש MGM חברו יחדיו והשתיים מציעות חבילות אטרקטיביות והטבות ייחודיות ביניהן כרטיסי וי.איי.פי להופעות ותחרויות שונות, שדרוג חדרים, שירותי וי.איי.פי ועוד. בבעלותה של חברת הנופש MGMמלונות יוקרה מהשורה הראשונה ביניהם: בלז'יו,MGM גראנד, מנדאליי ביי, ומיראז' ".

להלן דוגמא למבצע אטרקטיבי לתקופה הקרובה: מחירים לאדם בחדר זוגי בין התאריכים ה-11 במאי ועד ה-18 במאי 2013, החל מ- 633$ כולל מיסים בקטגוריה פנימית ל – 7 לילות מערב אירופה מרומא על אוניית "לג'נד אוף דה סיס".

יש לציין כי כל חברות השייט של תאגיד רויאל קאריביין מציעות מבצעים אטרקטיביים למזמינים הפלגות במהלך חודש פברואר ממרץ 2013 עד אפריל 2014.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: