אא

בכנס השנתי של חברת פלאנטו מתכוננים ליום שאחרי

הכנס עסק השנה בהיערכות משרדי הנסיעות לקראת השינוי הצפוי בשוק בעקבות כוונת חברות התעופה לבטל את עמלות סוכני הנסיעות והמיתון הכלכלי במשק. מהדו"חות השנתיים של החברה עולה כי פלאנטו סיכמה שנה מוצלחת ביותר, ובכוונתה לשלם עמלות יתר למשרדים בסכום של כ- 2.6 מיליון דולר עבור שנת 2008.

Shutterstock Shutterstock

הכנס השנתי של חברת פלאנטו, אשר התקיים בסופה"ש האחרון במלון "אחוזת אסיינדה" שבגליל, עמד השנה בסימן "היום שאחרי", ועסק בהיערכות משרדי הנסיעות לקראת שינוי הצפוי בשוק בעקבות כוונת חברות התעופה לבטל את עמלות סוכני הנסיעות, ונוכח המיתון הכלכלי במשק. בכנס השתתפו כל מנהלי הסניפים ובעלי המניות בחברת פלאנטו, וכן ספקים שונים מתחום הטיולים המאורגנים וה- FIT, טיסות וחבילות שכר, השכרת רכב ו- GDS .

במסגרת הכנס נערכו פאנלים מקצועיים בהשתתפות הספקים, הרצאות והשתלמויות מקצועיות, עדכונים שוטפים וסדנא בנושא קבלת החלטות מיטביות במצב של איום כלכלי ולחץ, מטעם המכון הישראלי לקבלת החלטות מקצועיות בזמן אמת. לצד החלק המקצועי, התקיימו מפגשי גיבוש חברתיים, מופע של האומן מתי סרי וכן טיול בגליל.

מנכ"ל חברת פלאנטו, עמוס סרי לוי, נשא בפני באי הכנס הרצאה בנושא עולם הנסיעות בעידן 0% עמלה, וערך סקירה גלובאלית של התהליך ותוצאותיו בשווקי העולם העיקריים. סרי הדגיש בדבריו כי הבעיה אינה ביטול העמלות אלא ההכנה והיישום, והצורך להתמודד עם הקשיים במבנה הקיים של הענף. חברת פלאנטו, לדברי סרי, תדע להתמודד עם 0% עמלות, והדגש מבחינתה הוא ההכנה של המשרדים, קביעת מדיניות ואימון מנהלי הסניפים ליישם את ההחלטות והמדיניות של הרשת. לשיטתו, יש לקחת את התחרות מול אתרי האינטרנט כהזדמנות לשינוי, ולא כאיום, ולעניין זה יש להתאחד ולהקים גוף גדול שיתמודד מול המצב החדש, ולהסתכל קדימה אל עבר השלב הבא.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, שאף הוא נשא דברים בכנס, הבהיר כי המאבק הוא לא על העמלה, אלא על הזכות לגבות דמי טיפול הוגנים וסבירים. לדבריו, צריך שתהא שיטה אחת לגביית דמי טיפול, אשר יהוו גמול הוגן לסוכן עבור עבודתו, ולפיכך בכוונת ההתאחדות להדריך את הסוכנים בנוגע לשיטה הנכונה והאחידה. פתאל הוסיף ואמר כי סכום דמי הטיפול אינו משנה, וכל סוכן יעשה את החשבון הראוי מצדו, אולם חייבת להיות אחידות בשיטה של קביעת דמי הטיפול.

בסיומו של הכנס נערכה האסיפה הכללית של חברת פלאנטו בה הוצגו הדו"חות השנתיים, דו"ח המנכ"ל השנתי, וכן התקיימו בחירות למועצת המנהלים וועדת הבקורת לשנת 2009. חברת פלאנטו, הכוללת 78 משרדים, סיכמה שנה מוצלחת ביותר מבחינתה, ובכוונתה לשלם עמלות יתר למשרדים בסכום של כ- 2.6 מיליון דולר עבור שנת 2008.




בתמונה מימין: הילה כהן-סידון, מנהלת פיתוח פרוייקטים מיוחדים,
עמוס סרי-לוי, מנכ"ל פלאנטו ויאנינה לזבניק, מנהלת השיווק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: