אא

אף אחד לא רוצה את תיק התיירות?

הממשלה החדשה תקום השבוע, ולא שומעים שמישהו נלחם או איכפת לו במיוחד מתיק התיירות,כך נראה משרד התיירות , ואיפה ראשי התעשייה? והמבחן הגדול של השר כץ

הממשלה החדשה אמור להיות מוצגת עד יום רביעי השבוע.


במרוצת הימים האחרונים שומעים על  המאבק על חלוקת התיקים, במוקד תיקי האוצר, החינוך, הפנים, אך אף מילה אנחנו לא זוכים לשמוע על תיק התיירות.
אגב, שר התחבורה ישראל כץ, נשאר בתפקיד שלו, וזה כבר דבר טוב שהמשרד ישמור על יציבות. לפני הבחירות קיפלו את כץ מעניין 'השמים הפתוחים' גם בשל החשש משביתות שתארגן ההסתדרות ערב הבחירות העדפה לשמור על השקט.


עכשיו זה יהיה המבחן של כץ, האם הוא ימשיך לפעול להוציא לפועל את 'השמים הפתוחים' או שנתניהו תמורת השארתו בתפקיד דרש "יישור" קו בנושא .


 כץ בדרך כלל ידוע כאחד שעומד על שלו,נאמן לעקרונותיו ודרכיו  ,כעת הוא ניצב בפני מבחן גדול.
חזרה לתיק התיירות. 


נראה כאילו לאף אחד לא באמת איכפת מהמשרד הזה, אף אחד לא באמת רוצה כנראה שתהיה כאן תיירות ולטפל בדברים הכרחיים ודורשים טיפול מידי.
משרד התיירות הפך להיות משרד "לסתימת חורים",  למי שלא נשאר תיק בו היה מעוניין כבר "יפילו"עליו את תיק התיירות.
בשעה זו הייתי מצפה לזעקה של אנשי תעשיית התיירות, המלונאות היודעים היטב את המצב הקשה אך קולם נדם, יכול להיות שגם הם הרימו ידיים, השלימו עם המצב העגום.
השבוע יהיה למשרד התיירות שר חדש.


שוב יהיו וועדות, הבטחות, תכניות, אפשרות לטוס לחו"ל , לגזור סרטים בפתיחת בירידים ולשאת נאומים בתערוכות - ליהנות מהחיים הטובים ,כי בעצם  למי באמת איכפת מהתיירות?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טור אישי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: