אא

צליינים מנסיכות ברוניי מתארחים במלון קיסר פרימייר הירושלמי

בתחילה עוכבו הצליינים במעבר הגבול כי על הדרכונים שלהם נכתב המשפט שהם אינם מורשים להכנס לישראל. בהתערבות גורמים מדיניים אושרה כניסת הצליינים.

Shutterstock Shutterstock

מלון קיסר פרימייר ירושלים מארח במהלך הימים האחרונים קבוצה ייחודית.  במלון שוהה כיום קבוצת צליינים המונה כ-24 צליינים מנסיכות ברוניי. מדובר בביקור ראשון של אזרחים ממדינת ברוניי בישראל. ברוניי הינה מדינה סולטנית מוסלמית הממוקמת באסיה וידועה כמדינה עשירה בנפט. המדינה איננה נמצאת בשום קשר פוליטי או מדיני עם מדינת ישראל. קבוצת הצליינים הברוניים הגיעה לישראל לפני מספר ימים, ותשהה במדינה עד יום חמישי הקרוב. כאשר במהלך הביקור יטיילו כיומיים בצפון הארץ ובשאר הימים ישהו בירושלים-במלון "קיסר פרימייר" ויסיירו במקומות הקדושים.


מכיוון שכל הביקור נעשה תחת מעטה של חשאיות, כל סידורי הקרקע וארגון הנסיעה של הקבוצה מברוניי, נעשו בהודו והגיעו לישראל דרך מעבר הגבול היבשתי עם ירדן. גם במעבר הגבול נרשמה תקרית דיפלומטית קלה: כאשר הקבוצה רצתה לעבור את הגבול מירדן לישראל, הם עוכבו וזאת בשל הסיבה שעל דרכוניהם של הברוניים מצויין המשפט המפורש: do not allowed enter to Israel. בסופו של דבר, לאחר התערבותם של גורמים מדיניים, אושרה כניסתם של הצליינים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: