אא

אל על נערכת להפעלת טיסות לברזיל

אל על נערכת להשיק את הטיסות הישירות בקו תל אביב-סאו פאולו שבברזיל, ולהציע טיסות המשך למגוון יעדים רחב בדרום אמריקה, בכלל זה לארגנטינה, צ'ילי, אורוגוואי, בוליביה, אקוודור וכמובן לשאר ערי ברזיל–ריו דה ז'נרו, סלבדור ועוד.

Shutterstock Shutterstock

זמן הטיסה הישירה מתל אביב לסאו פאולו יעמוד על כ- 14.5 שעות, חיים רומנו, מנכ"ל אל על: "במסגרת חזון החברה לשנת 2010 שמה לה אל על כמטרה להתרחב ולצמוח בעיקר בקווי הטיסה הארוכים, תוך יצירת מענה למגמות ולצרכים של המגזר העסקי והתיירותי ותוך טיפוח תנועת התיירות לישראל. דרום אמריקה ככלל וברזיל בפרט משתלבות היטב באסטרטגיה הזו. הסחר שבין ישראל לדרום אמריקה נמצא בקו עלייה, התיירות הישראלית לדרום אמריקה צומחת ומהצד השני נמצאות קהילות יהודיות גדולות ואוכלוסיה צליינית אדוקה.


השקת קו חדש שכזה, לראשונה מזה עשר שנים, מעמידה עבור אל על ללא ספק שורה של אתגרים – מבצעיים, שירותיים ושיווקיים. אין לי ספק שאל על של שנת 2009 ערוכה יותר מתמיד להתמודד עם אתגרים שכאלה". אל על תגבש בחודש הקרוב את תוכנית ההשקה המפורטת, בכפוף לקבלת האישורים מהרשויות הנדרשות. בין השאר יגובשו לוח הזמנים של הטיסות, תדירויות, מחירים, טיסות המשך ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: