אא

טרמינל T4 בשדה בראחאס במדריד נבחר לשלישי בטיבו בעולם

על פי סקר של חברת Skytrax טרמינל 4 של נמל התעופה של מדריד נבחר במקום השלישי מבין הטרמינלים הטובים בעולם

| |
על פי סקר של חברת Skytrax, אשר נערך בקרב 12.1 מיליון נוסעים ב-395 שדות תעופה ברחבי העולם, טרמינל 4 של נמל התעופה של מדריד, נבחר במקום השלישי מבין הטרמינלים הטובים בעולם.

הסקר כלל 39 מאפיינים, החל משירותי תעופה ומוצרים ועד הליכי צ'ק אין, שירות לנוסעים בטיסות המשך ורמת האיכות והשרות בטרקליני ה-VIP .

במהלך השנה שעברה איבריה החלה ליישם את הפרויקט "אגורה", אשר במסגרתו, טרמינל 4 של איבריה בשדה התעופה באראחס שבמדריד, עובר שיפור באמצעות החידושים הרבים שהוכנסו, הכוללים "סוכנים וירטואליים" הולוגרפיים המספקים מידע, מסלול מהיר לבידוק כבודה, עמדות צ'ק אין אוטומטיות חדשות, ונקודות שירות מהירות לצורכי אינטראקציה עם החברה. שטח שירות לקוחות חדש לנוסעי מחלקת תיירים ייפתח בקרוב.

הצלחתו של פרויקט "אגורה" בא לידי ביטוי באמצעות העלייה החדה באחוז העמידה בלוח הזמנים בטרמינל 4, אשר עומד כיום על 90%, וכן שביעות רצון הלקוחות עלה, כפי שנרשם בסקרים הדומים לזה שנערך על ידי Skytrax .

טרמינל T4 של איבריה מהווה נקודת היציאה והגעה של מרבית הכ -600 טיסות שאיבריה מפעילה מדי יום, ונקודת המעבר של יותר משני שליש של נוסעי החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: