אא

התירוצים של אל על לירידה בתנועת הנוסעים

בחברה מסבירים את הירידה בתנועת הנוסעים ב- 6% בחודש נובמבר בגלל עצירת הקו הישיר למיאמי, וביטול חלק מהטיסות לניו יורק. באל על מתגאים בגידול של סאן דור ב- 123%.

Shutterstock Shutterstock
באל על הגיבו היום לירידה שרשמה החברה בתנועת הנוסעים בחודש נובמבר: "בחודש נובמבר המשיכה אל על להפעיל בהצלחה את המדיניות האסטרטגית של הגדלת קיבולת הטיסות של חברת הבת סאן דור, זאת בהתאמה למגמה שזוהתה מאז הקיץ של עלייה בביקוש לטיסות שכר זולות.

התוצאה היתה גידול של למעלה מ- 123% בתנועת הנוסעים בסאן דור בהשוואה לנובמבר 2007. סאן דור היא למעשה החברה החמישית בגודלה בנתב"ג באופן מצטבר מאז תחילת השנה. במסגרת המדיניות האסטרטגית צמצמה אל על את קיבולת התנועה הסדירה בהשוואה לנובמבר 2007, בכלל זה עצירת הקו הישיר למיאמי וביטול חלק מהטיסות לניו יורק, תוך התאמה לצמצום התנועה של אמריקאים לישראל בעקבות המשבר הכלכלי".

באל על מנסים להסביר: "המדיניות האסטרטגית נחלה הצלחה ולמרות גידול של עשרות אחוזים בקיבולת המושבים של חברות זרות בישראל מאז שנה שעברה, ספגה קבוצת אל על ירידה של כ- 2.5% בלבד בכמות הנוסעים במטוסי אל על וסאן דור יחדיו בחודש נובמבר. יתרה מכך, מאז תחילת השנה צמחה באופן מצטבר תנועת הנוסעים בקבוצת אל על בכ- 2.6%. נתונים אלה מלמדים יותר מכל על נאמנות הנוסע הישראלי לאל על, למרות שפע האפשרויות העומדות בפניו כיום".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: