אא

האם לאסון אוטובוס התיירים תהיה השפעה על התיירות הרוסית באילת?

מלונאי אילת כבר חוששים שהאסון הכבד ישפיע על תנועת התיירים לעיר, וטיסות יבוטלו. שלום בן משה, מנכ"ל מלון C HOTEL אילת: ייתכן והמצב בסופו של דבר יחזרו לקדמותו, אך ייקח זמן רב עד שהאירוע יישכח מהתודעה הציבורית ברוסיה.

Shutterstock Shutterstock
שלום בן משה, מנכ"ל מלון C HOTEL אילת, מציין שאין ספק שלאירוע תהיה השפעה שלילית על התיירות הרוסית המגיעה לעיר. ראשית יש לציין שמדובר באסון כבד ומיותר שיכול היה להימנע. מותם ופציעתם של כ- 50 סוכני תיירות מסנט פטרסבורג אינו דבר של מה בכך. מידי שבוע נוחתות באילת / בעובדה כ- 14 טיסות עם תיירים מרוסיה המגיעים לנפוש באילת, בעיקר בבתי המלון היוקרתיים, ואין ספק שבטווח הרחוק האסון ישפיע על תנועת התיירים לעיר, וישנן טיסות הצפויות להתבטל. ייתכן והמצב בסופו של דבר יחזרו לקדמותו, אך ייקח זמן רב עד שהאירוע יישכח מהתודעה הציבורית ברוסיה.

רוני פיבקו, מנכ"ל רשת קלאב הוטל, מציין שהחל מחודש ספטמבר השוק הרוסי מהווה כמחצית מהתיירים שמגיעים לאילת. אם עד לא מזמן התיירות מצרפת היתה התיירות העיקרית בעיר, כיום המצב הינו שכמות התיירים הרוסים באילת הינה פי 2 מכמות התיירים הצרפתים שמגיעים לעיר! במידה ולא היתה בעיה עם טיסות השכר - כמות התיירים היתה אפילו גדולה יותר. התיירים הרוסים הם תיירים מצויינים - אוהבים לבלות, לשתות, לקנות ולא חוסכים בכלום. התאונה שקרתה מצערת, אני מקווה מאד שהיא לא תפגע בתיירות הרוסית לאילת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: