אא

תחרות "DOUZE POINTS" של בריסל איירליינס לסוכני נסיעות עלתה לאוויר

www.DouzePoints.co.il אתר תחרות החורף של בריסל איירליינס המופנה בלעדית לסוכני הנסיעות בישראל עלה לאוויר.

Shutterstock Shutterstock

כמנהג תחרות הזמר האירופאית המפורסמת, ידורגו סוכני הנסיעות המשתתפים בישראל על-פי מירב היעדים מתוך 59 היעדים האירופאים של בריסל איירליינס שימכרו על-ידם מעתה עד 21.3.2009. הסוכן שיגיע לראש הדרוג יזכה ב-Douze Points : 12 כרטיסי טיסה של בריסל איירליינס לאירופה לשימושו האישי למשך כל השנה. הבא אחריו יזכה ב-6 כרטיסים והמקום השלישי יזכה בזוג כרטיסים.

הסוכנים הנרשמים לאתר "דוז פואה" ימצאו לצד מפת נתיבי בריסל איירליינס את שמות 59 יעדי החברה באירופה על פני לוח המדמה את מצעד תחרות הפזמונים—או את אולם היוצאים בשדות התעופה... כל סוכן יזין בטבלת האתר מספר כרטיס אחד לכל יעד ויעד של בריסל איירליינס אליו מכר כרטיס. הדרוג הוא אישי, לכל סוכן בנפרד והוא תקף לכל סוגי התעריפים המפורסמים ע"י בריסל איירליינס, כולל כרטיסים עסקיים ו/או במחלקת עסקים, קבוצות, חבילות וכו'.

רובי הרשקוביץ, מנהל בריסל איירליינס בישראל: "התחרות היא סוג של הכרת תודה לציבור סוכני הנסיעות המסורים. לרגל התחרות גם פרסמנו שורה של מבצעים מיוחדים אל יעדי בריסל איירליינס באירופה אשר יעזרו למשתתפים בתחרות להגיע לדרוגים גבוהים ככל האפשר  :

1. בריסל הו"ש ב-399 $
2. 11 יעדים במערב אירופה הו"ש החל מ-499 $
3. 50 יעדים במערב אירופה הו"ש החל מ-599 $
4. במחלקת עסקים לסופשבוע בבריסל הו"ש ב-999 $ "

המסע השיווקי הופק ע"י צוות בריסל איירליינס בישראל באמצעות חב' איל לוין יעוץ ותקשורת שיווקית והוא כולל פעילות פרסומית בעיתונות המקצועית ובאתרי ענף הנסיעות.


 




 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: