אא

איבריה-מהפכה טכנולוגית במדריד

T-4- הינו מסוף שדה התעופה הראשון המשתמש בניידים למרבית שירותי הקרקע של החברה

חברת התעופה איבריה וחברת פנסוניק Toughbook הודיעו על שורת חידושים טכנולוגים בשדה תעופה עם טכנולוגיה ופתרונות ניידים עדכניים איבריה.

החברות יחד עם רשות שדות התעופה של ספרד חשפו  טכנולוגיה עדכנית ויישומים מתקדמים שישמשו לניהול כל שירותי הטיפול ברכזת T4 של איבריה בשדה התעופה בראחאס שבמדריד.

רכזת T4 של איבריה היא מסוף שדה התעופה הראשון בעולם המשתמש במכשירים ניידים עבור מרבית שירותי הקרקע של החברה, מתחזוקת מטוסים ועד לתיאום כל הפעילויות לתכונן המראות.

באופן ספציפי, איבריה פיתחה יישומי תוכנה מתקדמים שניתן לגשת אליהם ממכשירי פנסוניק ושיקלו וישפרו את היעילותן של משימות כאלה בסיסיות וחיוניים כגון תחזוקת מטוסים, תדלוק ובדיקה של ציוד קרקע (פלטפורמות, מדרגות, מדחפים, וכו'), טיפול בכבודת הנוסעים (טעינה / פריקה, מיון ומשלוח), תיאום של כל המשימות הנחוצות לצורך הכנת המטוסים להמראה (תדלוק, העמסת ארוחות, מטען, וכו') והפשרת קרח (בעת צורך).

השימוש בישומים הניידים האלו יאפשר לצוות הקרקע של איבריה לקבל מידע בזמן אמת לגבי כל התהליכים, בכך שיעזור להם לצפות אירועים אפשריים, לשפר את הניהול של המשאבים זמינים, ולהפחית את הזמן הנדרש להשלמת כל משימה.

אימוץ טכנולוגית ניידת בטרמינל T4 של איבריה היא חלק מהתכנית האסטרטגית של החברה להפוך את הרכזת למובילה בעולם .

בתחילת 2012, איבריה, בשיתוף עם רשות שדות התעופה של ספרד,AENA, השיקה את הפרויקט האגורה, במטרה לשפר את היעילות, דיוק בזמני הטיסות, וחווית הנוסעים בשדה התעופה באמצעות מספר חידושים בתחומים של הצ'ק אין, קישור בין הטיסות, הגעות, ושירותי קרקע.

על פי סקר של חברת Skytrax , אשר נערך בקרב 12.1 מיליון נוסעים ב-395 שדות תעופה ברחבי העולם, טרמינל 4 של נמל התעופה של מדריד, נבחר במקום השלישי מבין הטרמינלים הטובים בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: