אא

לראשונה: מלון עסקים ייפתח ברעננה

קבוצת מליסרון ורשת פרימה הודיעו על הקמת המלון במתחם המילניום בעיר. צפי הפתיחה: 2014

||| |||

רעננה על המפה: בתום פגישה שהתקיימה הבוקר (שלישי) בין ראש עיריית רעננה, נחום חופרי לבין יו"ר קבוצת הנדל"ן מליסרון , ליאורה עופר ומנכ"ל רשת מלונות פרימה, אבי דור, הוחלט על הקמת מלון עסקים ראשון אי פעם בעיר.

המלון אשר צפוי להיפתח לקראת סוף שנת 2014 בעלות של כמאה מיליון שקלים יוקם במתחם המילניום על ציר תנועה מרכזי ויהיה מיועד לשרת את כלל תושבי אזור חיוג 09, לרבות רעננה, כפר סבא ויישובי השרון לצד קהילת ההיי-טק הענפה המצויה באזור.

מבחינה קונסטרוקטיבית צפוי המלון להשתרע על שטח של כ-10,000 מ"ר ולכלול 140 חדרים, חדרי ישיבות ואולם כנסים. על הפן העיצובי של בית המלון יהיו אמונים האדריכלית לאה רובננקו ומעצבי הפנים ארי שאלתיאל ונועה קסטיאל.

מי שהתקשה להסתיר את ההתרגשות בעקבות ההודעה על הקמת המלון היה ראש עיריית רעננה, נחום חופרי ששטח את המעלות הצפויות לעירו בפרט ולאזור השרון בכלל בעקבות פתיחתו העתידית. "פתיחת המלון תיתן מענה לצורך של הציבור והקהילה ברעננה וכן מענה לצורך של חברות היי-טק ואנשי העסקים הפועלים בעיר. הפרויקט מהווה בשורה חשובה ביצירת מאות מקומות עבודה חדשים שיספק המלון לתושבי העיר והאזור כולו".

"הקמת מלון עסקים ברעננה מהווה צעד חשוב בהמשך הפיתוח העסקי של מליסרון", הצהירה עופר מיד לאחר ההודעה לתקשורת. "כמי שמתמחים בניהול קניונים ומתאפיינים גם בניהול מלונות בעלי אופי ראשוני ובלעדי, הקמת המלון הראשון ברעננה מהווה כניסה לתחום מלונות העסקים הנמצאים בלב פארקים תעשייתיים. זיהינו פוטנציאל אדיר וקטגוריה של קהל לקוחות שעד עתה לא ניתן לו מענה".

גם מנכ"ל מליסרון אבי לוי התייחס לבשורה והצהיר. "הקמת המלון בפארק המסחר ותעשייה של רעננה מהווה חיבור טבעי ומתן ערך מוסף לתחומים בהם עוסקת מליסרון הכוללת ניהול, אחזקה, ייזום, פיתוח והשבחה של מבני משרדים ותעשייה עתירת מידע, זאת בנוסף להיותה מובילה בתחום הקניונים ומרכזי המסחר".

גורמים במליסרון סיפרו בנוסף כי בכוונתם להקים בעתיד מלון עסקים נוסף גם באזור הגרנד קניון בחיפה ובאתרים נוספים ברחבי הארץ".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: