אא

צעירים ונהנים: מטוס המסיבות יוצא לדרך

חברת התיירות Flyclub תפעיל בחודשים הקרובים טיסות צעירים ליוון וספרד

| |

הקיץ כבר כאן ואיתו המחשבות על חופשה מפנקת. עבור הצעירים שבחבורה אשר יהיו מעוניינים ליהנות בחודשים הקרובים מקצת שמש, בריכה ואווירה משחררת, תשיק חברת התיירות Flyclub החל מסוף יוני את "מטוס המסיבות" במסגרתו תתאפשר חגיגה כבר בדרך ליעד החופשה.

האטרקציה תתאפשר בזכות חבילת ה-"PARTY ALL THE WAY" של החברה שתכלול טיסות למגוון יעדי צעירים מובהקים, ביניהם האי כרתים (הערים מאליה, חרסוניסוס) וספרד (מאיורקה ואיביזה).

מתכונת החבילה המוצעת לצעירים מגילאי 17 ומעלה תתחיל כאמור במסיבה כבר על המטוס בשיתוף חברת ישראייר, ערוץ המוסיקה 24 והדי ג'ייז המובילים בישראל כמו סקאזי ועידו שוהם. מיד עם הנחיתה ימשיכו הנופשים הצעירים למלונות 2-4 כוכבים לשהות של שבעה לילות הכוללת בנוסף כניסה לשפע מסיבות באזורי הבילוי השונים (מועדונים, חופים וספינות מסיבות).

"הצעירים טסים לחו"ל על מנת לבלות, לצאת למסיבות ולחגוג ככל שרק ניתן", התייחס השבוע מנכ"ל חברת Flyclub לחבילה המדוברת. "הטיסה היוותה תמיד נקודה בעייתית בין ההתרגשות הגדולה של הצעירים לחוסר הסובלנות של חברות התעופה והנוסעים האחרים להתרגשות זאת. אנחנו כחברה יצירתית שחושבת ונושמת צעירים החלטנו להפוך את הטיסה לחלק מהחוויה ולכן נמכור חופשה שהמסיבה בה מתחילה כבר על המטוס".

בנוסף התייחס בן צבי לחשש ההורים מבטיחות ילדיהם במהלך החופשה והדגיש כי כולן ילוו בנציגי משרד התיירות, קצינים ויוצאי יחידות קרביות אשר ידאגו לשלומם. "ההורים יכולים להיות בטוחים כי לא רק שהצעירים ייהנו אלא שגם יש מי שאחראי עליהם בזמן החופשה. למרות שמרבית הצעירים פונים ישירות אלינו אנחנו ממליצים להורים להיות מעורבים בתהליך ההזמנה, לדבר עם החברה ולהיות שותפים פעילים בתהליך".

תאריכים ומחירים: המטוס הראשון במסגרת החבילה ימריא כבר ב-29 ליוני לשבעה לילות, כאשר לאחריו ייצאו שמונה מטוסים נוספים לכרתים – החל מ-538$ כולל 5 מסיבות (מסיבה במטוס, בריכה, מועדון, מטוס בחזרה ומסיבת "איחוד" סוף הקיץ בארץ).

הטיסות למיורקה יפעלו בין החודשים יולי לספטמבר בכל יום רביעי בשבוע בטיסה ישירה לצד טיסות שיעברו דרך ברצלונה במגוון תאריכים – החל מ-925$. באשר לטיסות לאיביזה הבהירו בחברה כי היציאות תהיינה גמישות החל מיוני ועד אוקטובר בטיסות דרך ברצלונה במחירים שיחלו ב-1333%.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הדיל החם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: