אא

נכנעו ללחץ? הוקפא תשלום דמי חנייה למוניות בנתב"ג

ברש"ת הודיעו על "מלחמה בחאפרים". שעות ספורות לאחר מכן כבר התקפלו

| |

יממה רוויית אמוציות איימה היום (חמישי) לגרום לטלטלה בענף המוניות המשליך על התיירות הישראלית. הדרמה החלה כבר בשעות הבוקר בעקבות הודעת רשות שדות התעופה על הטלת דמי חנייה מנהגי מוניות השוהים פרק זמן של למעלה מ-20 דקות במסוף ההמתנה בנתב"ג.

על פי ההודעה כל נהג אשר איננו משתייך לחברת "הדר" אשר אמונה על שירות המוניות בשדה, אמור היה לשלם סכום של 6 שקלים עבור שהייה של למעלה מ-20 דקות ו-2 שקלים נוספים עבור כל 15 דקות נוספות, החל מיום ראשון הקרוב.

"הצבנו לעצמנו מטרה להילחם מלחמה חורמה בנהגי המוניות החאפרים", סיפר גורם בהנהלת נתב"ג ל-"פספורטניוז". "מדובר על מוניות שחונות למעלה משעה בקומה השנייה של טרמינל 2 ואורבות ללקוחות פוטנציאליים ותיירים מזדמנים ובכך גורמות לכאוס ביציאה מהשדה".

אותו גורם המשיך לתקוף את תופעת "החאפרים" בחריפות. "אלו נהגים שמכתימים את שמה וכבודה של מדינת ישראל. תופעת הנהגים החאפרים מתאימה למדינות עולם שלישי ולא לישראל. אנחנו שבים וקוראים לציבור הנוסעים להימנע מעלייה על מוניות לא מורשות".

התגובה הנסערת מאידך לא איחרה להגיב. איגוד נהגי המוניות הארצי הקים שעות ספורות לאחר ההודעה הדרמטית קול צעקה שכלל בין היתר שליחת מכתב זועם מצידו של יו"ר האיגוד, יהודה בר-אור לשר התחבורה. "מדובר בהחלטה שערורייתית ולא הוגנת שאסור שתצא אל הפועל", הצהיר בר-אור ל-"פספורטניוז". "גם אני חושב שיש להילחם בחאפרים, אבל לא בצורה שכזו. מה עם נהגי מוניות שמגיעים מחברה מסודרת ונאלצים להמתין ללקוח. הרי זה אבסורד לבקש מהם לעמוד עם סטופר. ביקשנו מהנהלת נתב"ג שתטיל דמי חניה מעל שעה, אבל הם בחרו להתעלם מאיתנו והורו על פרק זמן הזוי של 20 דקות. לכן מדובר בהחלטה שערורייתית ולא הוגנת שנועדה לפגוע בחופש העיסוק של נהגי המוניות בישראל".

אלא שלקראת ערב נרגעו הרוחות. הלחצים המאסיביים שהפעיל איגוד המוניות נשאו פרי לפחות באופן זמני, כאשר בהנהלת נתב"ג וברשות שדות התעופה החליטו להקפיא את המהלך ולדון בו בשנית עם נציגי איגוד המוניות. "כנראה שבכל זאת יש למישהו שם שכל", סיפרו באיגוד.

צילום: איגוד המוניות הארצי .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: