אא

קובי קרני: אנחנו חייבים לעמוד כגוף אחד מול חברות התעופה

כך אמר, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, במהלך אסיפת החירום של סוכני הנסיעות, שהתקיימה אחר הצהריים במלון מטרופוליטן בת"א, אליה הגיעו למעלה מ- 180 נציגים המייצגים את רוב ענף הנסיעות. קרני בישר לסוכנים: "כל מה שקשור לכרטיס הטיסה פטור ממע"מ".

Shutterstock Shutterstock
ענף הנסיעות הפגין היום גוש מאוחד, כאשר למעלה מ- 180 נציגים של משרדי הנסיעות השונים הגיעו לאסיפת החירום, שארגנה התאחדות סוכני הנסיעות בנושא הורדת העמלות ע"י חברות התעופה, במלון מטרופוליטן בת"א.

מנכ"ל ההתאחדות, יוסי פתאל, זכה לשבחים מהחברים על ההישג של ההתאחדות בבית המשפט, כאשר הוחלט שבשלב זה, לתקופה של שלושה חודשים, בריטיש איירווייס לא תוכל לנתק סוכנים שלא יצטרפו להסדר החדש שלה, מכירה ללא עמלות, ותצטרך לגבות דמי טיפול ממי שירכוש ממנה כרטיסי טיסה באופן ישיר. בינתיים הצדדים יילכו להליך גישור, כאשר בחלל האוויר הועלה שמו של עו"ד רם כספי.

במהלך האסיפה תקף היו"ר קובי קרני, את מערכת הגלבוע: "יש לנו בעיה קשה בעיקר עם אלה שמטפלים במגזר העסקי, לבנות את הרווחים בגלבוע. הגלבוע לא ערוך להוציא חשבוניות מס במידה ויש לנו מע"מ, הוא לא יודע להבדיל, הוא לא יודע לשייך את הנוסע הבודד לחברה עסקית, המטריצות שם בין קבועי המערכת לסוגי הלקוחות השונים היא מאד קשה לביצוע. אנחנו ניסינו לשבת איתם, מדברים איתם חודשים, יש פה נציגה שלהם, הם מספרים לכולם סיפורים, מעשיות. המערכת הזו רחוקה מלתמוך בשוק של עמלה אפס, רחוקה".

קרני גם נתן לסוכנים בשורה ואמר: "כל מה שקשור לכרטיס טיסה במידה והוא נכנס למחיר הכולל הוא פטור ממע"מ. זו חוות הדעת שיש לנו. אנחנו מאמינים שאם בזמן ההזמנה נבנה את המחיר ונדע במה אנחנו מתמודדים, השיטה הזו יכולה לדחוף אותנו להרוויח יותר. לא להתווכח אם להוריד את דמי הטיפול מ- $50 ל- $25. להיפך, צריך במקום 7% רווח לראות איך מכניסים 8% רווח. איך מרוויחים יותר על המכירה ולא פחות. כדי שהשיטה תצליח, השוק צריך להתנהג בצורה אחידה מבחינת הפרקטיקה של העבודה. אנחנו חייבים לעמוד כגוף אחד כמה שאפשר מול חברות התעופה ומול התביעות ולחייב אותם לקחת דמי טיפול כי אתם צרכים לשלם לנו. אתם לא רוצים לשלם לנו ישירות, תשלמו לנו באמצעות זה שאתם גובים מחיר יותר גבוה. אני מקווה שמה שאמרתי עושה שכל פה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: