אא

מצפים לבאות: צפי לגידול התיירות הנכנסת לארה"ב

התחזית מסתמכת על שבירת שיא ההכנסות מתיירות וטיולים שנכנסו למדינה ב-2012 (168.1 מיליארד- עלייה של 10% מ-2011). נסיקה גם בכמות התיירים: (67 מיליון)

| |

מחלקת המסחר של הבית הלבן פירסמה אתמול (שני) את נתוני ענף התיירות והטיולים השנתי עבור השנה שחלפה (2012) לצד תחזית אופטימית הגורסת כי מגמת הצמיחה בו תימשך גם במהלך שש השנים הקרובות (עד שנת 2018), זאת בעקבות שבירת שיא בכמות התיירים והמטיילים שגדשו את המדינה אשתקד.

בהמשך ישיר לכך, נחשף כי ענף התיירות והטיולים צבר במהלך 2012 רווחים בסך 168.1 מיליארד דולרים המהווים עלייה של 10% לעומת ההכנסות ב-2011. ההסבר לרווחים המוגברים, כפי שהסבירו גורמים אמריקניים מקורם בעלייה חדה ופתאומית של תיירים לארצות הברית ממדינות רבות על גבי הגלובוס במהלך 2012.

נתונים נוספים מהדו"ח מעידים כי הקנדים הינם המבקרים המובילים בתחומי המדינה עם 22.7 מיליון תיירים ב-2012 (עלייה של 6% מהשנה שקדמה לה), במקום השני המכסיקנים (14.5 מילון, עלייה של 8% מהשנה שקדמה לה). סוגרות את הרשימה: בריטניה, (ירידה של 2%), יפן (נסיקה של 14%) וגרמניה (עלייה של 3%).

בנוסף על פי דיווח, משרד התיירות והטיולים הממשלתי בארה"ב הציב לעצמו מטרה להגיע ל-100 מיליון תיירים בשנה, אשר צפויים להותיר בארץ הדוד סם סכום של כ-250 מיליארד דולרים עד לשנת 2021. כמו כן טוען הדיווח כי ארצות הברית צפויה לרשום גידול של 4% בענף התיירות בשש השנים הקרובות.

ומה באשר ליעדים החמים עבור האמריקניים הקיץ? צפון ארה"ב מתכוננת לקראת גידול משמעותי של כמות כלל התיירים אשר יגיעו ארצה ל-7.4 מיליון (עלייה של 42% ), אליה מצטרפות אסיה, דרום אמריקה ומערב אירופה.

"אלו חדשות טובות, במיוחד בשעה בה אנו ממשיכים למקד מגוון רחב של מאמצים אשר נועדו להמריץ את ענף התיירות והטיולים לארצות הברית", כך הכריז סגן שר המסחר האמריקני האמון על תחום הסחר הבינלאומי, פרנסיסקו סאנצ'ז שהוסיף. "העלאת רף האורחים הבינלאומיים מסייעת לפיתוח הכלכלה וביצירת מקומות עבודה חדשים. התוצאות הללו מוכיחות כי האסטרטגיה התיירותית של הנשיא אכן עובדת בד בבד למאמצים המנהליים בהם אנו נוקטים שתכליתם הינו הפיכת ארצות הברית לכמה שיותר ידידותית עבור תיירים מכל רחבי העולם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: