אא

עובדי ארקיע צפויים לשבש מחר טיסה לאילת

עובדי החברה מאיימים לשבש כבר מחר (חמישי) את טיסת המטוס החכור לאילת. יו"ר הוועד, יגאל כהן. "זוהי הפרה בוטה של ההסכם הקיבוצי - לא נסכים שידרכו עלינו". סיכוי לשביתה כללית בחברה כבר בשבוע הבא. הנהלת ארקיע סירבה להגיב

| |

עוברים למעשים. לאחר 24 שעות של איומים מצד וועד עובדי ארקיע בעקבות טענות על סחבת ארוכה באשר לחתימה על הסכם קיבוצי, הודיע אחה"צ יו"ר הוועד, יגאל כהן, כי כבר מחר (חמישי) ישבשו עשרות מעובדי החברה את טיסת הפנים מנתב"ג לאילת (IZ 1847), זאת בשל החלטת ההנהלה לבצע "חכירה רטובה", במסגרתו תשתמש החברה בשירותיו של מטוס פולני כולל אנשי צוותו.

בהמשך לכך, צפויים עובדי החברה שלא לספק שירותי קרקע עבור המטוס (ימריא דרומה בשעה 10:05) עם נחיתתו בשדה התעופה של אילת (העברת מזוודות, קבלת נוסעים בשדה), כאשר במידה וגם בימים הקרובים לא יגיעו הצדדים להבנות, עשויים העובדים כבר בתחילת השבוע הבא להודיע על שביתה כללית בכל שירותי החברה.

"זוהי הפרה בוטה של ההסכם הקיבוצי עליו סיכמנו עם ההנהלה בפברואר האחרון", הבהיר בטון זועם יו"ר וועד העובדים יגאל כהן. "בפירוש נאמר לנו שהחברה לא תחכור מטוסים, מה גם שבקו אילת יש לנו עוד 5 מטוסי ATR שיכולים לבצע את הטיסות ללא כל בעיה. אף אחד עד לרגע זה לא טרח להסביר לנו את פשר ההחלטה הזו. ההתנהלות של ההנהלה פשוט לא מותירה לנו ברירה אלא לנקוט בצעד הזה. לא נסכים שידרכו עלינו".

הנהלת ארקיע סירבה להגיב לכתבה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: