אא

גלאור: "לא ברור לנו מהיכן הטענה כי הם משוחחים איתנו ללא תגובה"

בגלאור לא אהבו את דברי יו"ר ההתאחדות: "אנחנו מדברים איתם חודשים, הם מספרים לכולם סיפורים. המערכת הזו רחוקה מלתמוך בשוק של עמלה אפס". בגלאור מבהירים: "אנו לא חיכינו ליוזמה של גוף כזה או אחר, אלא נערכנו מבעוד מועד עם הפיתרון".

Shutterstock Shutterstock

מלי זמיר, מנהלת תחום קמעונאות, לא אהבה בלשון המעטה את דבריו של יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, קובי קרני, באסיפת החירום של ההתאחדות ביום חמישי האחרון על מערכת הגלבוע. כזכור קרני אמר בין השאר: "הגלבוע לא ערוך להוציא חשבוניות מס במידה ויש לנו מע"מ, הוא לא יודע להבדיל, הוא לא יודע לשייך את הנוסע הבודד לחברה עסקית".


זמיר אומרת בתגובתה: " גלאור נערכה למעבר לנטו עוד לפני כשנה וזאת תוך למידת הנושא וסבב התייעצויות עם רשתות ומשרדים בודדים רבים. בהסתמך על כך נבנה מודל מקיף שהוצג לרשתות השונות כגון: פלנאטו, יוטרוול ובפגישות נקודתיות עם רשתות נוספות בתקופה האחרונה. כמו כן, חולק חומר מקצועי לרשתות השונות והוא נמצא זמין לכלל המשרדים במנגנון הטיפ היומי של גלאור.


ברצוני לציין כי ההתאחדות קיימה עמנו שתי פגישות במהלך החודשיים האחרונים, כך שלא ברור לנו מהיכן הטענה כי הם משוחחים איתנו חודשים ללא תגובה", מציינת מלי. זמיר מוסיפה ואומרת אנו לא חיכינו ליוזמה של גוף כזה או אחר אלא נערכנו מבעוד מועד עם הפיתרון.


אנו נבחן בעתיד כל נושא נוסף שיעלה ונטפל בו במלוא הרצינות הראויה כפי שחברת גלאור עושה תמיד ועומדת מאחורי כל מודל שהיא בונה. לסיום, ברצוני לעדכן כי החל ממחר ה-22.12, השוק מוזמן לעדכן גירסא חדשה הכוללת את מנגנון הנטו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: