אא

ראש הממשלה שיבח את הישגי משרד התיירות בשנת 2008

שרת התיירות הציגה היום בפני חברי הממשלה את הישגי המשרד בשנת 2008 – שיא של כל הזמנים בתיירות הנכנסת - 3 מיליון תיירים; כן סקרה השרה את פעילות המשרד בעקבות אסון האוטובוס בדרום

Shutterstock Shutterstock
שרת התיירות, רוחמה אברהם-בלילא, עדכנה היום את חברי הממשלה בפעולות משרד התיירות בעקבות אסון האוטובוס בדרום. השרה דיווחה כי עם היוודע דבר האירוע הורתה על פתיחת חדר מצב במשרד התיירות, שטיפל עד היום באלפי פניות. נציגי המשרד ליוו את משפחות הפצועים שהגיעו לארץ אל בתי המלון ולביקור יקיריהם בבתי החולים ומסייעים להם בכל צרכיהם.

"יש לציין את התגייסות הקהילה דוברת הרוסית בארץ לסייע לפצועים, שהיתה מיידית והקיפה את כל שכבות הציבור הרוסי שהתנדב לסייע ועדיין מסייע לפצועים בליווי משפחותיהם, תרגום ומענה טלפוני. משרד התיירות עוקב אחר פעילות תעשיית התיירות ברוסיה וכרגע אנו לא צופים פגיעה בתיירות הנכנסת. אין ספק כי הטיפול המהיר בפצועים בשטח, הטיפול הרפואי האיכותי בבתי החולים והיחס החם של נציגי המשרדים ומערך המתנדבים, כל אלה תרמו רבות לתדמית ישראל כמדינה בטוחה לתיירים", ציינה שרת התיירות.

שרת התיירות הציגה היום בפני חברי הממשלה את הישגי משרד התיירות בשנת 2008, אשר צפויה להסתכם בביקורם של 3 מיליון תיירים בישראל – שיא כל הזמנים. כן הציגה השרה את תוכנית העבודה של המשרד לשנת 2009 בראשה שימור הישגי שנת 2008 והתמודדות עם המשבר הכלכלי העולמי, המשך הגידול בתיירות הנכנסת ותרומת תעשיית התיירות למשק המדינה, הן בהכנסות מתיירות והן במספר המועסקים.

ראש הממשלה, אהוד אולמרט, והשרים שיבחו פה אחד את הפעילות המקצועית של המשרד, בהובלת שרת התיירות, מנכ"ל המשרד, שאול צמח, והצוות המקצועי, אשר הביאה להישגים המרשימים. ראש הממשלה הביע תקווה כי גם בשנת 2009 ישבר שיא נוסף בתיירות לישראל.

השרה אברהם-בלילא: "שנת 2008 הנה השנה הטובה ביותר לתיירות מאז ומעולם. התיירות הנכנסת הביאה לפעילות כלכלית שאפשרה קליטתם של אלפי מועסקים חדשים – רבים מהם מישובי הפריפריה ולגידול בהכנסות מתיירות, שהגיעו ל-25 מיליארד. בשנת 2009 נפעל לשמר הישגים אלו, על אף המשבר הכלכלי ולהציב את תעשיית התיירות כאחת התעשיות החשובות למשק הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: