אא

מפליגים ונהנים: חברות שייט היוקרה פותחות את עונת הקיץ

"פספורטניוז" מתכונן לקראת פתיחת עונת הפלגות היוקרה. כתבה ראשונה בסדרה

||||| |||||

עזבו אתכם מטיסות מפרכות, זנחו את טיולי התרמילאות וכבו את מנוע הרכב. הקיץ הקרוב צפוי להמשיך להוות את תור הזהב של הפלגות ספינות היוקרה, נופש אותו סביר להניח שלא תישכחו עוד הרבה זמן.

עם כל הכבוד לשלל גרסאות הישראליות, בחר עבורכם "פספורטניוז" את חמשת חברות שייט היוקרה המובילות בעולם אשר עשויות לספק לכם חופשה מהסרטים.

סילבר סי (Silver sea):

חברת השייט הנחשבת ליוקרתית בעולם. מדורגת ברמה של 6 כוכבים ומציגה צי של 8 ספינות בגדלים קטן-בינוני (עד 36 אלף טון) לצד יחס אורחים-צוות של 1:1.

החברה מציעה לאורחיה "מסלולים אישיים" במסגרתם יכולים הנוסעים לבחור באופן פרטני את היעד בו יחלו את ההפלגה ואת יעד הסיום.

עלות ההפלגה הינה כוללת ומאגדת בתוכה גם מיסי נמל, תשר לצוות העובדים, משקאות אלכוהוליים (כולל יין בארוחות הצהריים והערב). 80% מהסוויטות מצויידות במרפסת ובשירות חדרים 24/7. כמו כן ניתן להזמין לחדרים ארוחות שלמות הכוללות את כלל המנות המוגשות בספינה וחטיפים ללא דמי שירות או חיוב נוסף לצד עיתון יומי עם עדכוני חדשות מכל רחבי העולם המצורף לחדרים מדי יום. ממוצע הגילאים של נוסעי החברה מתבסס על מבוגרים (50+), פנסיונרים ואנשי הגיל השלישי.

מסלולים מרכזיים: האיים הקאריביים, מכסיקו, צפון אירופה, הים התיכון, אפריקה, האוקיינוס ההודי, דרום אמריקה, המזרח הרחוק ודרום האוקיינוס השקט, חופי האוקיינוס השקט והפלגות טרנס-אטלנטיות.

מחיר: 4650$ לאדם בחדר זוגי.

רויאל קאריביאן (Royal Caribbean International):

חברת השייט הנמכרת ביותר בעולם, בעלת צי האוניות המתקדם בעולם הכולל 22 ספינות יוקרה. הספינות מתאפיינות במגוון עצום של אטרקציות לכל המשפחה, החל מקיר טיפוס, טיילת הכוללת מסעדות, חנויות ובארים, אולם החלקה על הקרח, אולם משחקי מחשב, תוכניות פעילות לילדים מגיל חצי שנה ועד גיל 17 ואפילו מגרש כדורסל בגודל טבעי. 

מסלולים מרכזיים: 7 לילות באיים הקאריביים המזרחיים/המערביים על שתי הספינות הגדולות Allure of the seas/Oasis of the seas המציעות אטרקציות נוספות כגון חדרי לופט, בר אקטיבי העולה ויורד 4 פעמים, אומגה ותיאטרון פתוח לים. 

בנוסף אפשרות למגוון מסלולים נוספים בים התיכון, הריביירה הצרפתית, צפון אירופה, סקנדינביה ורוסיה, אלסקה, דרום הקאריביים, ברמודה והמזרח הרחוק.

סלבריטי קרוזס (Celebrity Cruises):

מדורגת ברמת 5 כוכבים דלוקס ופונה לקהל סולידי המחפש שירות מוקפד, ארוחות גורמה והופעות סולידיות. גיל הנופשים הממוצע הינו בין 45-65.

85% מהחדרים במרבית האוניות הינם חיצוניים ומצויידים במרפסת. לחלק מהחדרים אף ניתן שירות של דייל/ת צמודים, שירות חדרים ללא עלות, עד שש מסעדות מיוחדות בנוסף למזנונים ולחדר האוכל הראשי. כן קיימים חדרי Aqua class בהשראת הספא וכוללים מוצרי היגיינה אישית, גישה חופשית לחדר רגיעה ושיעורי בריאות.

מסלולים מרכזיים: לחברה שפע מסלולים המאפשרים 4-14 לילות למגוון רחב של יעדים: אלסקה, מזרח/מערב הים התיכון, צפון אירופה, סקנדינביה ורוסיה, דרום אמריקה, תעלת פנמה, המזרח הרחוק, אוסטרליה וניו-זילנד.

אזמארה קלאב קרוזס (Azamara Club Cruises):

מחזיקה בשתי אוניות יוקרה המכילות קיבולת מצומצמת יחסית של כ-700 אורחים בלבד. הרעיון המרכזי העומד בכל אונייה אשר משקלה הינו 30,000 טון נועד לקלוע לטעמם של חובבי השייט והטיולים.

כך למעשה מתאפשר לנופשים לעגון בחלק מן האתרים למספר ימים. החברה מציעה חבילות שייט ללא משפחות, בידור סולידי באופן יחסי, ארוחות גורמה ושירותים נוספים ללא תשלום כמו מוצרי מזון הכלולים במחיר. ממוצע הגיל בהפלגות: 55+. 

אוקיאניה קרוזס (Oceania Cruises):

חברת אוניות דלוקס בבעלותה ארבע ספינות בגדלים של 30-65 אלף טון מאופיינת בקהל יעד בגילאי 55+ ואינה מומלצת למשפחות עם ילדים. על סיפון אוניות החברה זוכים הנופשים לארוחות ערב פתוחות, ביקור בנמלי בוטיק, שהייה של עד מספר לילות ביעדי עגינה מסויימים לשם העמקת הסיורים ושירות חדרים 24/7.

גולת הכותרת של אטרקציות החברה נעוצות ב-"קאנטרי קלאב" פרטי ההופך את חווית ההפלגה לבלתי נשכחת.  רוב חדרי הספינות הינם סוויטות מפוארות בהן מתקיימים מופעי תרבות שונים (ג'ז, קברט, ערבי פסנתר וגיטרה).

מסלולים מרכזיים: מספר יעדים אקזוטיים באירופה, אוסטרליה וניו-זילנד, דרום אמריקה, האיים הקאריביים, תעלת פנמה, מכסיקו, אפריקה, המזרח הרחוק, הים התיכון, צפון אירופה ואלסקה. כמו כן מציגה חברה אפשרויות לחבילות שייט היוצאות מנמל עגינה אחד ומסתיימות באחר.

מחיר: מרפסות החל מ-1845$ לאדם בחדר זוגי. 

אורי שנבל: "גיל הנופשים בהפלגות ירד משמעותית"

"שוק ההפלגות הבינלאומית מצד ישראלים מראה גידול ניכר גם בהשוואה לשווקי חופשות אחרים, כמו הסקי למשל, הנאמד בכ-45 אלף נופשים בממוצע בשנה", הבהיר השבוע מנכ"ל חברת סנורמה, נציגתה הישראלית של מספר חברות שייט בינלאומיות ביניהן רויאל קאריביאן, סלבריטי קרוזס ואזמארה והוסיף. "בשנתיים האחרונות בולטת במיוחד העובדה כי הפלגות היוקרה הן לקאריביים והן באגן הים התיכון מועדפות על ידי משפחות מהסבא ועד הנכדים, כך שהן אינן עוד נחלתן הבלעדית של זוגות ומבוגרים. על פי הרישומים שבידינו, ממוצע גיל הנופשים בהפלגות ירד ל-35".

כתבה ראשונה בסדרה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: