אא

אחרי 34 שנים: מיקי אריסון פורש מתפקיד מנכ"ל קרניבל גרופ

אריסון יישאר כיו"ר מועצת המנהלים. אריסון : "מרגיש שזהו העיתוי הנכון להחזיר את המושכות". ההודעה מגיעה לאחר מספר אירועי בטיחות שנרשמו בספינות החברה לאחרונה

קרניבל. קרניבל.

לאחר 34 שנים בהן שימש כמנכ"ל תאגיד שיט התענוגות קרניבל גרופ, הפתיע השבוע בעלי החברה, מיקי אריסון כשהודיע על פרישתו מתפקיד המנכ"ל. עם זאת ישמור אריסון על כיסאו כיו"ר מועצת המנהלים של החברה. 

את הצעד הדרמטי מבחינתו הסביר אריסון בהודעה לקונית בלבד. "כבר דנתי בעניין זה בתקופה האחרונה וכעת אני מרגיש כי זהו העיתוי הנכון למסור את המושכות לאחר 34 שנים כמנכ"ל, זאת במטרה ליישר את החברה שלנו עם צורת העבודה המתבקשת של ממשל תאגידי".

כידוע, לאחרונה הופעלו על אריסון מכבש לחצים בדרישה כי יוותר על תפקידו בעקבות מספר תקריות בטיחות בהם היו מעורבים כלי שייט של החברה בחודשים האחרונים. 

גורם בתעשיית השייט ניסה להסביר את צעדו של אריסון. "יכול להיות שבעקבות הלחץ הגדול, הוא הבין שהוא צריך קצת עזרה בניהול החברה. המספרים שלהם כיום למטה, כך שאולי הם צריכים מישהו חדש שייקח עליו את המושכות".

מי שיחליף את אריסון, המשמש בין היתר גם כחלק מבעלי קבוצת הכדורסל מיאמי היט שזכתה בסוף השבוע האחרון בתואר אלופת ה-NBA זוהי השנה השנייה ברציפות, הוא ארנולד וו דונלנד שכיהן במועצת המנהלים של קרניבל ב-12 השנים האחרונות. דונלנד נחשב לאווטייסדר בתעשייה, אך מאידך גם לאדם מקצועי ויוצא דופן בעל ניסיון רב במנהיגות ארגונית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: