אא

יוצאת לדרך חדשה: טלי יטיב רכשה את "מדרפט ספיריט"

בעקבות חוסר נכונותה להצטרף למהלך מכירת החברה ל-"הדקה ה-90", רכשה יטיב 50 אחוזים מן החברה ויצאה לדרך עצמאית. שמה החדש של החברה בבעלותה: "ספיריט הפקות עולם". החברה תפעיל טיסות גם לזנזיבר

| |

טלי יטיב הודיעה היום (ראשון) על רכישת 50 אחוזים מחברת הטיולים "מדרפט - ספיריט" מידיו של  ערן בורוכוב. המשמעות: הפיכתה לבעלים היחיד של החברה שתיקרא מעתה "ספיריט הפקות עולם".

כפי שנודע ל-"פספורטניוז" החברה תמשיך לבצע טיסות ישירות לאיי סיישל מספר פעמים בשנה ולפתח בנוסף יעדים אקזוטיים הן לטיולי התמריץ ולהפקות הממותגות בהן היא מתמחה לצד טיולי בודדים.

כזכור, "מדרפט ספיריט" הוקמה ב-2006 בבעלות משותפת של יטיב ובורוכוב, אולם לאחר שלאחרונה רכשה חברת "הדקה ה-90" 50 אחוזים מן מדרפט מחלקו של בורוכוב, החליטה יטיב לא להצטרף למהלך ולצאת לדרך עצמאית.

ללא כל קשר, קיבלה החברה בימים האחרונים אישור נחיתה גם בזנזיבר המהווה את אחד מן היעדים האקזוטיים המרהיבים בעולם, לרבות אפשרויות צלילה, נופים וכפרים אותנטיים. בהמשך לכך, צפויה "ספיריט הפקות עולם" להפעיל טיסות ישירות אל היעד מספר פעמים בשנה בשיתוף עם חברת אל-על, כאשר הטיסה הראשונה תצא כבר בחג החנוכה הקרוב בדמות 2 טיסות ישירות ברצף לצד מספר טיסות נוספות בהמשך השנה.

"חברת ספיריט הפקות עולם תמשיך להפעיל טיסות ישירות לאיי סיישל שלוש פעמים בשנה ולעמוד לרשות לקוחותיה בחשיבה יצירתית ומקורית להפקה בלתי נשכחת של טיולי תמריץ וטיולים פרטיים", סיפרה יטיב רגע לאחר השלמת הבעלות ושינוי שמה של החברה שבבעלותה כעת. "ההישג המרשים של אישורי הנחיתה בזנזיבר מהווה צעד נוסף להפיכתנו לחברה המתמחה באיתור יעדים אקזוטיים ובחשיפתם בפני המטייל הישראלי".

יטיב התייחסה גם לפרידה העסקית מבורוכוב ששימש בשבע השנים האחרונות כשותפה בחברה. "השותפות עם ערן בורוכוב הייתה ללא ספק שלב חשוב בהתפתחותה העסקית של החברה אולם כיום הגדרנו יעדים מקצועיים שונים ולפיכך החלטתי לרכוש את חלקו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: