אא

הילטון לא עוצרת: חנכה מלון 4000 בסין

היסטוריה: תאגיד הילטון העולמי הודיע על פתיחת מלון 4000 בסין

| |

רשת מלונות להמונים. תאגיד הילטון העולמי הכריז היום (שני) על פתיחת מלון נוסף בעיר שיג'יאזהאנג בסין. על פניו מדובר בידיעה לקונית למדי, כזו שלא אמורה לעורר הדים מיוחדים, אלא שעצם הפיכתו של המלון ל-4000 במספר השייך לרשת הפזורה ברחבי העולם, זוהי חברים, כבר בהחלט סיבה למסיבה. 

בחברה הסבירו את הבחירה בסין כיעד למלון ה-4000 בעקבות הרצון לקדם התפתחות מואצת של הרשת בסין, בה פועלים כיום 35 מלונות. על פי התכנון מעוניינת החברה להקים במדינה 120 מלונות נוספים הצפוים להציע 120 אלף חדרים.

בנוסף יש לציין כי מ-2007 גדלה הילטון ב-1100 מלונות חדשים המהווה גידול של 33 אחוזים במספר החדרים. עוד בתכנון החברה בעתיד - כ-1000 בתי מלון נוספים אשר יספקו 176 אלף חדרים. לשם השוואה, רק בשבעת החודשים האחרונים פתח תאגיד הילטון 100 מלונות נוספים, כאשר 110 נוספים צפוים להיפתח עד לסוף השנה. 

"שנה זו היא בהחלט יוצאת דופן עבורנו ופתיחת המלון ה-4000 היא ללא ספק אבן דרך בלתי נשכחת", ציין בהתרגשות נשיא החברה, כריס נאסטה. "אנחנו מחויבים לגידול מתמיד בכל המוצגים שלנו במטרה להציע לאורחינו חווית שהות יוצאת דופן".

ומה באשר לישראל? כיום לרשות החברה שני מלונות בתל אביב ("הילטון תל אביב") ובאילת ("הילטון מלכת שבא"). על פי ההערכות צפויה החברה להגדיל את אחיזתה בישראל בחורף הקרוב עם פתיחתו של מלון "הוולדורף אסטוריה" שבבעלותה בירושלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: