אא

ברלין: שד"ת ברנדנבורג צפוי להיפתח חלקית בחורף

על פי הערכות גורמי תעופה גרמניים צפוי להיפתח השדה לאחר ארבעה ניסיונות כושלים. תחילה ייפתח הרציף הצפוני עבור טיסות LOW COST . מועד ההשקה הצפוי: 15 בדצמבר

| |

בשורה טובה לנוסעים לגרמניה. ל-"פספורטניוז" נודע אמש (שני) כי שדה התעופה ברנדנבורג שבברלין צפוי להיפתח לתנועת מטוסים ונוסעים כבר ב-15 לחודש דצמבר הקרוב ולהספיק להיערך לקראת חג המולד.

אולם חרף התקוות, עתיד השדה להיפתח תחילה באופן חלקי בלבד (אפשרות לתחלופת מקסימלית של 2000 נוסעים ביממה). על פי העיתון הגרמני "BZ ברלין", המטוסים הראשונים אשר יחנכו את השדה החדש יהיו מטוסים המפעילים שירותי LOW COST בנתיב הצפוני המיועד להם. חברות נוספות המתחרות על אפשרות הפעלת הנתיב: איזי ג'ט, LCC נורבגיאן

גורמי תעופה גרמניים נשמעו ספקנים למדי לגבי התפתחות הבנייה בברנדנבורג השבוע ומאחורי דלתיים סגורות וסיפרו כי לטענתם עד למועד פתיחת השדה באופן רשמי עוד צפויה המתנה ארוכה אף יותר של מספר חודשים או שנים.

על פי דיווחים בעיתון השפיגל הגרמני, עלות תחזוקתו היומית של השדה השומם נאמדת בכ-20 מיליון יורו, סכום אשר לטענת העיתון הופך את שדה התעופה "למבנה הגרמני היקר ביותר כיום השייך למדינה".

כזכור, השדה אמור היה להיפתח כבר בשנה שעברה אך רצף ליקויים כגון חוסר יכולת לכבות את החשמל באתר או שיבושים במערכת סינון האוויר הובילו מומחים להעריך כי ייפתח את שעריו רק ב-2017, לכל המוקדם. כמו כן מדובר בניסיון חמישי במספר לתפעל את השדה שעלותו האמירה בשנים האחרונות עד לסכום הנאמד ב-5.5 מיליון אירו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: