אא

איבריה משיקה: הדבקת תגי מזוודות מהמחשב הביתי

החברה הספרדית השיקה אפשרות להדפסת תגים לכרטיסי טיסה באופן עצמאי

| |

לראשונה בתולדות ענף התעופה העולמי הודיעה השבוע חברת התעופה הספרדית "איבריה" כי השיקה אפשרות להדפסת תגי הטיסה דרך המחשב הביתי ולא באמצעות מערכת המחשוב בשדה התעופה, כפי שהתרחש עד עתה. 

אז איך זה עובד? נוסעים אשר הזמינו כרטיס טיסה דרך איבריה נכנסים אל אתר האינטרנט של החברה (www.iberia.com), מקלידים את מספר המזוודות אותם ירצו לשלוח אל יעד הטיסה, מדפיסים את התג דרך כל מדפסת משרדית/ביתית ומצמידים את התג למזוודה. עם ההגעה לשדה התעופה תוצבנה עמדות המציעות אפשרות לשמירת התגים במעטפות פלסטיק.

גורמים בחברה סיפרו כי המערכת נבחנה במהלך החודשים האחרונים במספר שדות תעופה במדינה, ביניהם מדריד, ברצלונה, מלאגה, פלמה דה מיורקה ואליקנטה. על פי בכירים באיבריה המיזם הוכיח את אמינותו באופן מוחלט ללא כל תלות בסוג המדפסת, צבע הנייר או הדיו.

בשלב ראשוני השירות החדש יהיה זמין רק בטיסות הפנים של החברה ("איבריה אקספרס" ו-"אייר נוסטרום"), כאשר בעתיד הקרוב הוא צפוי אף לשמש נוסעים לטיסות מחוץ לגבולות המדינה ואף בטיסות קונקשיין.

היוזמה החדשה נתהוותה כחלק מפרויקט "אגורה" של החברה הנועד לשפר את השירות בנמלי התעופה והטיסות הספרדיות, לרבות שיפור ודיוק בלוח זמני הטיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: