אא

ח"כ שלום: צריך להתנהל כמו בשעת משבר ולחשוב על טווח קצר

בפאנל ועידת המלונאים אמרו ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן וח"כ סילבן שלום כי צריך לנטוש כרגע את המדיניות השמרנית. ח"כ ברוורמן: "שר האוצר חייב לצאת מהמדיניות השמרנית ולתת עודף כסף לתקציב 2009. להוסיף לתיירות כדי שיהיה תקציבי שיווק שיוכלו להתמודד עם המצב".

Shutterstock Shutterstock
בזה אחר זה נאמו ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן, יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, ח"כ סילבן שלום ושאול צמח, מנכ"ל משרד התיירות, בפאנל ועידת המלונאים שמתקיימת היום במלון הילטון בתל אביב והתייחסו להתמודדות ענף התיירות עם המשבר הכלכלי.

ח"כ פרופ' אבישי ברוורמן, יו"ר ועדת הכספים: "קיימת מדיניות שמרנית. שר האוצר חייב לצאת ממנה ולתת עודף כסף לתקציב 2009. להוסיף לתיירות כדי שיהיה תקציבי שיווק שיוכלו להתמודד עם המצב".

ח"כ סילבן שלום: "צריכים לשנות דיסקט לחשוב מה עושים בשעת משבר. ענף התיירות היה בעבר על סף גסיסה. העמדנו ערבויות, הורדנו ארנונה. בשעת משבר אסור לתת לענפים לגסוס. אני חושב שצריך להתנהל כמו בשעת משבר ולחשוב על טווח קצר. לזנוח שמרנות. בצורה שקולה נצא מהמשבר, התיירות תמשיך לפרוח ולשגשג!".

שאול צמח, מנכ"ל משרד התיירות: "משרד התיירות צריך לבנות את עצמו שייצא יותר טוב מהמשבר. 6% מהמועסקים במשק עוסקים בתיירות. אפשר לעשות לאנשים הסבה שיעבדו בתיירות. בראייה רב שנתית יש לתעשייה יכולת לשגשג אם נותנים לה את הכלים. המשרד מכוון ל- 5 מיליון תיירים. יהיה קשה להגיע ליעד אבל אפשר לעשות את זה. זה הזמן והמקום לעודד את ועדי העובדים כן לצאת לחופש בארץ, כן לעשות כנסים בארץ, שנמנע את המשבר ולא אחרי המשבר!"

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: