אא

ארה"ב מציגה: עלייה במספר עיכובי הטיסות

נתונים שמפרסם השבוע משרד התחבורה האמריקני מעידים על ירידה של 4 אחוזים בכמות טיסות הפנים שהמריאו או נחתו במועדם בחודש מאי האחרון. אמריקן איירליינס מקרטעת

| |

עונת הקיץ כבר כאן ועימה כמדי שנה גם הדיווחים על עומס הטיסות הרב הגורם לעיכובים ושיבושים בשדות התעופה השונים.

בהמשך לכך, מפרסם השבוע משרד התחבורה בארה"ב דו"ח נתונים מפורט בנושא עיכובים ושיבושי טיסות פנים במדינה. על פי הדו"ח המתייחס למספר העיכובים בחודש מאי חלה ירידה של 4 אחוזים בכמות טיסות הפנים שהמריאו או נחתו במועדם (79.4% לעומת 83.4% בחודש המקביל אשתקד).

הסיבות לעיכובים: חמישה מטוסים שנותרו תקועים בשדות התעופה במשך למעלה משלוש שעות (מהווה חריגה מפרק הזמן המותר לעיכוב על פי בחוק הפדרלי), תפוסה של למעלה מ-85 אחוזים בטיסות המאריכות את זמן הכניסה והיציאה אל המטוסים וכלה בביטולי טיסות בלתי מתוכננים.

בקרב החברות הגדולות גרפה דלתא את הנתונים המרשימים ביותר והותירה אבק ל-"אמריקן איירליינס" שקרטעה בממוצע עם כל שתי טיסות מתוך חמש שעוכבו למשך פרק זמן של שלוש שעות או יותר. באשר לטיסות שעוכבו לפחות כשעתיים ממשיכה "אמריקן איירליינס" לקרטע עם 93 טיסות שעוכבו מתוך כלל 345. אחריה ברשימה: אמריקן איגל (59%), יונייטד איירליינס (49%) ויו-אס איירווייס (35%)

בנוסף, בין חברות המפעילות מטוסים בחכירות רטובות עבור החברות הגדולות, מרשימה הוואי איירליינס עם עם 92.4 אחוזי דיוק בטיסותיה, לעומת אמריקן איגל שמדשדשת עם 69.9 אחוזים

עם זאת, הנתונים עבור מאי האחרון משקפים בכל זאת שיפור לעומת חודש אפריל, בו הפנו חברות התעופה האמריקניות את האצבע המאשימה כלפי "חופשות מרובות של פקחי הטיסה", שלטענתן גרמו לאחת מכל ארבע טיסות להתעכב ול-50 נוספות להתבטל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: