אא

הצמיחה הגדולה: התיירות האירופית נוסקת מעלה

למרות שנים ארוכות של חוסר וודאות פוליטי וכלכלי, הצליחו מספר מדינות באירופה כמו סלובקיה ואיסלנד לרשום נתונים חיוביים ברבעון השלישי של השנה

משבר כלכלי OUT צמיחה מחודשת IN. וועידת התיירות האירופאית פירסמה השבוע את רשמיה מהרבעון השלישי (אפריל-יוני) של השנה. על אף מצבן הכלכלי הרעוע של מדינות רבות ביבשת, מצליחות מספר מצומצם של מדינות להוכיח את עליונותן הטקטית והכלכלית.

בהמשך לפרסומים שתי המדינות שהצליחו להשיג את ההתקדמות המרשימה ביותר בתחום התיירות הנכנסת הן סלובקיה ואיסלנד, כאשר גם מונטנגרו, לטביה וקרואטיה מציגות מאזנים חיוביים למדי.

במקביל, נשמרה היציבות במאזן מספר הלילות בהם נשארו התיירים ללון במרבית מארצות היבשת. למרות זאת, מספר מדינות כמו לטביה (עלייה של 9% בהגעות למדינה ו-14% בעלייה בביקוש לחדרים בעלי טווח ארוך יותר), קרואטיה (עלייה של 9% ו-11%), מלטה (עלייה של 7% ו-10%) וצ'כיה (עלייה של 3% ו-4%), הוכיחו כי יש את מי שמסוגל לשבור את הסטטיסטיקה.

הסיבה לגידול במדינות הללו על פי ועידת התיירות האירופית, נובעת כתוצאה מהגברת הביקורים ממדינות המתאפיינות בהגעה לטווח ארוך יחסית (כמו סין לדוגמא), הודעת חברות תעופה על טיסותיהן למרחקים בינוניים וארוכים כאחד ועד להפחתת הלחץ הכלכלי על חברות וספקיות שירותים תיירותיים.

מנגד הנתונים לא היטיבו עם קפריסין שמאבדת בממוצע 28 ימי לינה בשנה ו-12 ימים ביקור במדינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: