אא

אלי גונן לשרי הממשלה: "תעשיית התיירות והמלונאות ראויה לסיוע מהמדינה"

נשיא התאחדות בתי המלון אלי גונן פונה לשרי הממשלה במכתב לקראת כינוס הקבינט מחר בבקשה שתחום התיירות והמלונאות לא יפקד ממסלול סיוע לקליטת עובדים נוספים בעסקים.

Shutterstock Shutterstock

במכתבו כותב גונן לשרים: "אנו פונים אליכם, ערב כינוס הקבינט לדיון שבנדון, במטרה לוודא כי תחום התיירות והמלונאות לא יפקד מתחומי העסקים אשר יכללו  "מסלול סיוע לקליטת עובדים נוספים בעסקים". התיירות ככלל והמלונאות בפרט, הינן תעשיות עתירות כוח אדם ותעסוקה.


גם בשעה קשה זו למשק קיים חוסר כוח אדם במלונות ישראל . בשנה החולפת קלטה תעשיית התיירות מעל ל-7,000 עובדים חדשים וזאת בגין שיפור שחל בביקושי התיירות לישראל. אנו מאמינים שהממשלה, באמצעות משרד התיירות, תגדיל את ההקצבה לשיווק התיירות לישראל וכך נוכל לא רק לשמור על מספר התיירים הנוכחי אלא אף להגדיל אותו ולגייס בהתאם אלפי מועסקים נוספים.


אנו תעשיית פריפריה מובהקת. מלונות ישראל יכולים לקלוט עובדים בדרום ובצפון כאחד".  גונן ממשיך וכותב בפנייתו: "סיוע קל בתחום התעסוקה למעסיק התיירותי והמלונאי, יניב תוצאות מיידיות של קליטת עובדים. ביכולת תעשיית התיירות והמלונאות לקלוט עובדים מהמגזרים הבעייתיים ביותר בתחומי התעסוקה: עולים חדשים, חיילים משוחררים, מיעוטים, נשים וכו'.


בתקופת הכשרה קצרה ביותר יש באפשרותנו להציב עובדים חדשים בתפקידים רבים ושונים. תעשיית התיירות והמלונאות ראויה לסיוע המדינה בהסעות עובדים ובהכשרה מקצועית, כל סיוע שינתן כאן יתורגם מיידית לתוצאות בשטח של גיוס והעסקת עובדים.


זה עתה נסתיימה הוועידה השנתית של התאחדות המלונות תחת הסיסמא: "ישקיעו – יגיעו", החלטתכם כקבינט חברתי כלכלי היא בהחלט "ההשקעה" המיוחלת . נא סייעו לנו לסייע להגשמת המטרה של  "יותר תעסוקה בפריפריה". בסיוע מועט נוכל לתרום הרבה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: