אא

יעד החלומות: זנזיבר להמונים

חברת "ספיריט הפקות עולם" בשיתוף ארקיע ישיקו בחנוכה הקרוב חבילת נופש וטיסה ישירה לזנזיבר. טלי יטיב, מנכ"ל החברה בראיון נרגש. "זהו עידן חדש בשוק נסיעות החורף. האלטרנטיבה המושלמת לתאילנד"

| |

דמיינו את התמונה הבאה. חוף לבן, מים רגועים בצבע טורקיז, שונית אלמוגים מהפנטת בתוכה, דולפינים מקפצים במרחק עשרות מטרים ורוגע, כמה רוגע. אין מדובר בתסריט דמיוני פרי מוחו של כותב שורות אלה, אלא במציאות.

מבולבלים? הכוונה היא כמובן לזנזיבר - יעד הנופש החדש של חורף 2014 אותו תשיק חברת "ספיריט הפקות עולם" לראשונה בחג החנוכה הקרוב . הטיסות תופעלנה על ידי חברת ארקיע ותמשכנה כחמש וחצי שעות.

מי שאמונה על השקת היעד הטרי היא טלי יטיב, מנכ"ל חברת "ספיריט הפקות עולם" שמספרת בראיון בלעדי ל-"פספורטניוז" מלווה בהתרגשות יתרה על פשר הבחירה ביעד הטרופי המרוחק עשרות קילומטרים ספורים מחופי טנזניה.

"מדובר על אחד מאתרי התיירות המדהימים ביותר שקיימים בעולם. עשרות אלפי תיירים פוקדים את האי בכל שנה וחוזרים עם חיוך גדול. אין לי ספק שגם עבור הישראלים הסקרנים היעד יספק חווית חופשה מושלמת ואיכותית".

למה בחרת דווקא בזנזיבר?

"הצבתי לעצמי כמטרה לפתח יעדים חדשים ואקזוטיים לטיסות ישירות במהלך שש השנים האחרונות. כך התחלתי עם איי סיישל וזנזיבר כעת. המטרה היא לספק לתייר הישראלי מגוון בחירה רחב יותר למיקסום החופשה עבורו. אני רואה בכך כעידן חדש בשוק נסיעות החורף, לא פחות וכאלטרנטיבה מושלמת ליעדים חזקים, כמו תאילנד לדוגמה".

מה באשר לאטרקציות על האי?

"לא חסר. בתי המלון יפהפיים וברמה גבוהה ביותר, ממש כמו במלדיביים, חופים לבנים שאי אפשר להישאר אדיש אליהם, שווקים אתניים, חווית ספארי הכוללת קופים וחיות טבע שלא רואים כל היום והרשימה עוד ארוכה. אין לי ספק כי מי שיגיע לזנזיבר ייהנה מכל רגע"

מהם הציפיות שלך מהיעד?

"אנחנו מתחילים עם שלוש טיסות בחורף הקרוב וכמו שזה נראה כרגע הן צפויות להיות מלאות. אני יכולה להגיד שהמרכזייה שלנו מקבלת המון שיחות מדי יום, כך שיש בהחלט היענות רצינית של ישראלים המעוניינים בחופשה מסוג אחר ואנחנו כאן כדי לספק להם אותה, בין אם לזנזיבר או ליעדים טרופים נוספים אותם נשיק בעתיד".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדיםזנזיבר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: