אא

הסלולרי החדש של אורנג': איכות במחיר הוגן

חיי סוללה ארוכים, תצוגה ויזואלית מרשימה, מסך 5 אינץ׳ ומצלמת 8 מגה HD מציבים את מכשיר האינפיניטי איקס (INFINITY-X) החדש של אורנג' כאלטרנטיבה ראויה למי שמעוניין בסמארטפון במחיר אטרקטיבי במיוחד , פספורטניוז בחן מקרוב את המכשיר ולא התאכזב

||| |||

בחינת בגרות.

חברת פרטנר המייצגת את אורנג' בישראל השיקה בעת האחרונה את מכשיר האינפיניטי איקס (INFINITY-X) במטרה לאפשר למעוניינים במכשיר סמארטפון אמין ובעל מבחר מרשים של פונקציות וזאת במחיר זול משמעותית ממכשירי הדגל של שוק הסמארטפונים .

הצטיידנו השבוע במכשיר החדש ובחנו אותו מקרוב לאורך זמן התוצאות כאמור מובאות להלן .

 דגם האינפיניטי איקס אמנם לא מהווה סמארטפון פורץ דרך בשוק הסלולר אך מאידך משמש ככלי תקשורת ותוכן יעיל למדי עבור המשתמשים בו. לאחר כשבוע בו בחנו את המכשיר מקרוב - הן בשיחות סלולריות ושיחות VOIp ( סקייפ, וויבר ועוד), הודעות הטקסט, גלישה באינטרנט (מהירה וטובה) , משלוח מיילים ,הורדת אפליקציות מחנות ה Play של גוגל , משחקים במבחר העצום שבחנות האפליקציות ועוד לא התאכזבנו . 

אז הנה כמה עובדות : המכשיר בעל מסך מרשים בגודל 5 אינץ' בהחלט ממצה ומציג תמונות וטקסטים בבהירות וחדות גם עבור אלו ממכם שלא ניחנו בראיית 6:6, זאת לאור רזולוציה מוצלחת של 720 על 1280 פיקסלים. מצלמת האינפיניטי כוללת פלאש ומיקוד אוטומטי באיכות 8 מגה פיקלסים ומעניקה תוצאות מרשימות (גם במקומות חשוכים) כאשר גם ממשק האנדרואיד ג'לי בין 4.2.1 עושה את העבודה.

אולם על אף המילים החמות, דווקא בכל הקשור לסאונד לא ״התפעלנו ״ מהאיכות שבקע מהמכשיר בעת האזנה למוזיקה  , ראוי לציין שבשיחות הטלפון הן ברשת הסלולרית והן בסקייפ האיכות היתה טובה ויציבה משני הצדדים. 

דבר המומחה, צביקה שיינפלד (סמנכ"ל חטיבת שיווק תוכן ומנועי צמיחה בפרטנר): "מכשירי האינפיניטי (Infinity) של אורנג' זוכים להצלחה ולביקוש רב בשל התאמתם לפלחי אוכלוסייה ממוקדים. יתרונם של המכשירים הללו טמונים בעצם יכולתם להעניק יכולות מתקדמות במחיר אטרקטיבי ביותר.

כעת, אנו מתכוננים להשיק מכשיר שלישי בסדרה שיענה על הצורך במכשיר פרימיום יוקרתי ומתקדם במחיר משתלם. האינפיניטי איקס (Infinity-x) מותאם גם לאנשי עסקים המעוניינים בסמארטפון מהיר וקל לתפעול הכולל מסך 5 אינץ' באיכות HD ומעבד עוצמתי מרובע ליבות התומך במהירות גלישה עד 42 מגה בייט".

צל"ש: חזות המכשיר מרשימה למדי ומהווה יתרון גם עבור האוכלוסייה המבוגרת וכבדת הראייה בזכות מסך התצוגה הרחב ואותיות הכתובות בגופן גדול. לאורך שימוש בן שבוע לא נתקע המכשיר אף לא פעם אחת ובכך בהחלט יכול להיות סוג של אלטרנטיבה לאלו שהחליטו שלא להוציא אלפי שקלים על אייפונים והגלאקסים למיניהם. כאמור האינפינטי איקס מאפשר  גישה קלה  לחנות האפליקציות של גוגל play וגם מי מביניכם שהתרגל לחנות Apple Store לא יתקשה לנווט במבחר האפליקציות העצום שעומד לרשות לגולשי האנדרואיד. 

טר"ש: על אף שמדובר במכשיר בעל אפשרויות ואיכויות, ספק אם הוא באמת מסוגל להתחרות אל מול הסמארטפונים הבכירים בשוק הסלולר. מה שבטוח, אל תצפו לסאונד ברמה של אייפון, HTC או גלאקסי החדשים .

מחיר: 1630 שקלים.

לסיכום: מכשיר נוח ויעיל שמצליח להתבלט ולספק את צרכי המשתמשים בקלות יחסית. המחיר בהחלט משחק תפקיד משמעותי ובעזרת פריסה נוחה של תשלומים (עד 12) הופך את האינפינטי איקס לסלולרי המותאם לכל כיס.

"פספורטניוז" עשה לייק.


אינפיניטי איקס. לא נתקע אף לא פעם אחת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: