אא

פרסום ראשון: חילופי מנכ"לים בחברת טרווליסט

גיא דולב מנכ"ל קומפס הנוכחי, יכהן כמנכ"ל משותף גם של טרווליסט ויחליף את ציון מדמון שמסיים כהונה מוצלחת בת חמש שנים בתפקיד. מדמון ימשיך בתפקידו כדירקטור פעיל בקומפס וטרווליסט

| |

שינויים בשדרת הניהול של חברת טרווליסט. גיא דולב מנכ"ל קומפס, יחליף את ציון מדמון שכיהן כמנכ"ל טרווליסט בחמש השנים האחרונות.

מדמון הינו שותף ודירקטור בחברת האם קומפס המחזיקה בטרווליסט ונמנה על צוות ההקמה שלה ב-2005. למרות עזיבתו, ימשיך מדמון לשמש כדירקטור פעיל בשתי החברות ויהיה מעורב בנושאי אסטרטגיה ופיתוח טכנולוגי.

"חברת טרווליסט פרצה קדימה לתודעת הקהל כאתר המוביל בישראל בתחום השוואת המחירים בתיירות ובשנה האחרונה מובילה את שוק האונליין בישראל עם למעלה מ-4 מיליון מבקרים בכל שנה וקרוב ל-150 אלף הזמנות לסוכנים, כאשר 30 אחוז מההזמנות נסגרות באונליין ללא מגע יד אדם ,אני בטוח ומאמין שגיא יידע להוביל את החברה אל קפיצות המדרגה הבאות שלה" , סיפר מדמון במילות סיכום להישגי טרווליסט שפעלה תחת שרביטו בחמש השנים האחרונות.

גיא דולב, שיחליף את מדמון כאמור אמר : "אני רוצה להודות לציון על ההישגים המרשימים ולאחל לו הצלחה בתפקידו החדש. אני סמוך ובטוח שחברת טרווליסט תמשיך לגדול ולהוביל את שוק התיירות באונליין ותספק ללקוחותיה כלים חדשניים ואפקטיביים להשוואת מחירים בין מגוון מוצרי תיירות, כך שלכולם תהיה אפשרות נוחה ומושכלת לרכישה חכמה של מוצרי תיירות באינטרנט".

טרווליסט נחשבת לאחת מן החברות פורצות הדרך בענף התיירות ומתמחה בניהול והצגת אתר טכנולוגי מתקדם וייחודי להשוואת מחירים בשוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנהלים בתנועה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: