אא

פרסום ראשון: עליזה בלאיש נבחרה ליו"ר ועד עובדי ארקיע

על רקע ההסכם הקיבוצי שנחתם אתמול בין הנהלת החברה לוועד העובדים מונתה בלאיש ששימשה כמזכירת הועד הארצי ובעלת וותק של כמעט 40 שנה בחברה לתפקיד. תחליף את יגאל כהן שכיהן כיושב הראש במשך למעלה מחמש שנים. בלאיש. "מבינה את גודל האחריות שמוטל על כתפיי"

| |

חילופי משמרות בראשות ועד עובדי ארקיע. "פספורטניוז" חושף לראשונה הבוקר (שלישי) כי עליזה בלאיש, מי ששימשה עד כה כמזכירת הועד הארצי וכיו"ר ועד עובדי הקרקע בחברה, תחליף את יגאל כהן ותשמש כיושבת ראש הועד. 

"אני נכנסת לתפקיד מאתגר במיוחד", הכריזה בלאיש השבוע עם כניסתה לתפקיד באופן רשמי. "אני בהחלט מבינה את גודל האחריות שמוטל כל כתפיי. בכל זאת לשמש כיושבת ראש לוועד שמונה כ-500 עובדים ועוד 200 נוספים בחוזים אישיים הוא אינם דבר של מה בכך".

גורם בארקיע התייחס למינויה לתפקיד וסיפר ל-"פספורטניוז". "עם יד על הלב, אין הרבה אנשים שמכירים את ארקיע טוב כמו עליזה. היא אמא של רוב העובדים כאן. תמיד בעלת אוזן קשבת ורצון לעזור. כולנו מחזיקים לה אצבעות שתדע להתמודד מול האתגרים הניצבים בפני החברה בעתיד הקרוב והרחוק".

התחרית לבד על התפקיד בבחירות שנערכו על ידי ההסתדרות. מה כל כך משך אותך בתפקיד?

"כמי שעובדת בחברה כל כך הרבה שנים ועברה בה לא מעט, אני רואה בארקיע כחברה קטנה ודינמית בעלת עובדים מצויינים שעבורם השמים הם הגבול. לעניות דעתי עם הנהגה נכונה ארקיע תוכל להתפתח ולנסוק קדימה. ההרגשה שלי היא שיש לי הרבה מה לתרום וזוהי למעשה הסיבה שהביאה אותי עד הלום".

כניסתה של בלאיש לתפקיד מסיימת במקביל כאמור חמש וחצי שנות עשייה בהן עמד בראש ועד העובדים יגאל כהן שבשיחה עם "פספורטניוז" דאג לברך את מחליפתו ואיחל לה הצלחה. "אין לי ספק שעליזה היא הבן אדם הנכון במקום הנכון. בלב שלם אני מרגיש שהשארתי את ועד העובדים בידיים טובות", מסר בהודעה לקונית. 

בלאיש צפויה להתמודד כבר בתקופה הקרובה עם לא מעט אתגרים ביניהם התמודדות החברה עם סגירתו הצפויה של שדה דב, התמודדות ארקיע מול אל על וחברות זרות עם תחילת יישום רפורמת השמים הפתוחים בעידן טיסות הלואו קוסט ומהלכים נוספים הקשורים בהתרחבות החברה ובסיוע בניית תוכנית לטווח ארוך. 

בלאיש כאמור הינה אחת מעובדות ארקיע הוותיקות ביותר מאז היווסדה ב-1949 וקרובה לסגור 40 שנות עבודה בחברה. "פספורטניוז" מנצל את הבמה כדי לאחל לה הצלחה בתפקיד החדש. 


בלאיש. בעלת וותק של כמעט 40 שנים בארקיע

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהארקיעועד עובדי ארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: