אא

אופרן מתרחבת: רכשה מחצית השליטה על סיטונאית רכב אפריקאית

סיטונאית השכרת הרכב ממשיכה את תהליך התרחבותה מחוץ לישראל והשלימה בימים אלו רכישת 50 אחוזים מחברת "קאר הייר ברוקרס" מסיטונאיות הרכב הבולטות בדרום אפריקה. מנכ"ל אופרן, אופיר דנאי: "המטרה היא לצמוח לשווקים בינלאומיים חדשים"

| |
אופרן מתרחבת לאפריקה. סיטונאית השכרת הרכב הוותיקה הודיעה היום (רביעי) על השלמת הליך רכישתה של חברת השכרת הרכב "קאר הייר ברוקרס" (Car Hire Brokers") השייכת לחלק מקבוצת האחזקות "אימפריאל הולדינגס" ("Imperial Holdings"), אחת מן הקבוצות הגדולות והמשפיעות ביותר באפריקה בתחום הרכב.

חברת "קאר הייר ברורקס" היושבת ביוהנסבורג, פעילה כבר שלוש עשרה שנים בשוק השכרות הרכב ועובדת מול סוכני נסיעות, סיטונאי תיירות וחברות מסחריות מדרום אפריקה, נמיביה וזימבבוואה. כמו כן שימשה בעבר כזכיינית של חברת הולידיי אוטוס.

מנכ"ל חברת אופרן, אופיר דנאי, התייחס להליך הרכישה וסיפר כי "אופרן שמה לה למטרה לצמוח בשווקים בינלאומיים חדשים ובמקביל להגדיל את פעילותה בשווקים הקיימים. לשמחתנו הפתרון הטכנולוגי שאנחנו מציעים מוכיח את עצמו ומקבל תגובות מצויינות בכל העולם ובכך מאפשר לנו להרחיב את פעילותנו באופן משמעותי".

במסגרת העסקה נבחנה מערכת ההזמנות של אופרן ונמצאה המתאימה ביותר לשוק בדרום אפריקה. בעקבות כך, הותקנו כל המערכות הטכנולוגיות של אופרן במשרדי Car Hire Brokers, כולל אתר האינטרנט, הן להזמנות בינלאומיות והן להזמנות מקומיות.

הפעילות החדשה בדרום אפריקה הינה בעלת היקף מכירות משמעותי מאוד ומצטרפת לסניף השוויצרי של אופרן שנפתח רק לאחרונה בציריך ולסניפים נוספים אותן מנהלת החברה ברוסיה, צ'כיה, הונגריה, רומניה, יוון וכמובן בישראל.

עוד הוסיף דנאי בהתייחס לתהליך ההתרחבות לדרום אפריקה כי "הכניסה שלנו החודש לשוק האפריקאי מהווה עבורנו נקודת אחיזה ביבשת פחות מוכרת. אנו מקווים שבשנה הבאה נצליח להרחיב את אחיזתנו בשווקים גלובליים נוספים".

בתמונה (מימין לשמאל): חיים אתר, סמנכ"ל הכספים באופרן ביחד עם נציגי החברה האפריקאית לאחר חתימת ההסכם

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: השכרת רכבאופרןאופיר דנאי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: