אא

ניו יורק בעלייה: שברה את שיא כל הזמנים בתיירות

תחזית התיירות הנכנסת לעיר במהלך 2013 צפויה להסתכם בלמעלה מ-54 מיליון בני אדם שמשמעותה הכפלת מספר מבקרי החוץ מאז נכנס לתפקיד ראש העיר, מייקל בלומברג לפני כ-12 שנה שסיפר: "התיירות בעלת תפקיד מהותי לכלכלה"

| |

ניו יורק, ניו יורק. אחת הערים התוססות בעולם בכלל ובעולם המערבי בפרט ידועה כאתר עלייה לרגל עבור תיירים מכל רחבי העולם. ההוואי האמריקני, מופעי התרבות השוקקים ומסעות השופינג מצליחים להביא מדי שנה לעיר עשרות מיליוני תיירים זרים ומבקרי חוץ.

רגע לפני ש-2013 מסתיימת מפרסמים גורמי תיירות במדינה תחזית אופטימית במיוחד לפיה כמות התיירים הכוללת שצפויה לבקר בעיר עד לסוף השנה תחצה את רף 54 מיליון בני אדם (54.3) המהווה למעשה את שיא כל הזמנים עבור התיירות בעיר אי פעם.

נתון מרשים לא פחות בהקשר זה מתייחס למידת ההשפעה של ראש העיר, מייקל בלומברג, שיסיים בסוף השנה קדנציה בת תריסר שנים בתפקיד כשבאמתחתו הישג יוצא דופן: עלייה של 54 אחוזים בכמות התיירים בעיר מאז כניסתו לתפקיד (תוספת של 19 מיליון תיירים מ-2002).

גורמים במשרד התיירות האמריקני מעריכים כי כמות ההכנסות שתשיג העיר כתוצאה מתיירות נכנסת תסתכם ב-58.7 מיליארד דולר. ההוצאה הממוצעת של כל תייר בעיר נאמדת ב-39.4 דולר ליום לעומת 36.9 בתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף הוזמנו למעלה מ-30 מיליון חדרים בבתי המלון (עלייה של מיליון הזמנות מ-2012). יתר על כן, תפוסת החדרים במלונות צפויה להתבסס על שיעור של למעלה מ-87 אחוזים (87.8%).

"התיירות הינה בעלת תפקיד מהותי עבור כלכלת העיר שלנו", הסביר בלומברג בן ה-71 בראיון לכלי תקשורת מקומיים השבוע בהתייחס לנתוני התיירות הנכנסת יוצאי הדופן. "זוהי ההוכחה לכך שהעמל הרב שאנחנו משקיעים בענף התיירות מזה 12 שנים נושא את פירותיו ומסייע לנו לרשום נתונים טובים בהרבה מערים רבות אחרות". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: