אא

היסטוריה: אייר סרביה נחתה לראשונה בישראל

טקס השקת הקו הרשמי של חברת התעופה הסרבית בקו תל אביב - בלגרד ונחיתת מטוס האיירבוס 319 החדש בהשתתפות נציגי חברת "אופן סקיי" המיצגת את החברה, אפרים פורטיס ורוני פלדמן נערך היום בנתב"ג. תכיפות הטיסות השבועיות בקו תעלה בקרוב למכסה יומית

|| ||

מסרביה באהבה. טקס השקת הקו הרשמי של חברת התעופה "אייר סרביה" בצוותא לנחיתה ראשונה של המטוס החדש מדגם איירבוס 319 לראשונה בישראל נערכו הבוקר (ראשון) בנתב"ג.

הטקס החגיגי נערך בהשתתפות נציגי החברה הסרבית בישראל "אופן סקיי" ביניהם המנכ"ל, אפרים פורטיס ומנהל הפיתוח העסקי בחברה, רוני פלדמן וצוות העובדים הבכיר. אל החבורה הצטרפו והרימו כוסית לחיים והצלחה גם יוסף לוי (שגריר ישראל בסרביה), שגריר סרביה בישראל, שמואל זכאי (מנהל נתב"ג), נציגים בכירים של חברת התעופה מלווים בצוות הטייסים והדיילות ואנשי תקשורת רבים.

מנכ"ל החברה, דאנה קונדיץ' שנכח בטקס התייחס בשיחה עם "פספורטניוז" להשקת הקו החדש וסיפר: "חברת התעופה "אייר סרביה" מגבירה בימים אלו את תכיפות הטיסות שלה בין סרביה וישראל. תל אביב היא עיר מודרנית המציעה למבקרים בה שפע של תרבות, בידור, ארוחות וספורט ועל כן היא גם העיר השניה במידת הפופולאריות ואחת המומלצות מבין קווינו".

הטיסות הישירות פועלות כבר כעת בתכיפות של 4 פעמים בשבוע (ראשון, שלישי, רביעי ושישי) עד לסוף חודש מארס 2014 ויתקיימו במטוסים מדגם "איירבוס 319" ו-"בואינג 737" החל מאפריל תעלה תדירות הטיסות למכסה יומית. יש לציין כי הטיסות לישראל הן חלק מאסטרטגיה רחבה של החברה אשר נועדה להגדיל את מספר התיירים בין שתי המדינות ולתרום להידוק הקשרים בין השתיים.

גורם בחברה מציין כי "מטרת החברה היא להפוך את בלגרד ל-"שער יציאה" לאזור הבלקן ולמבחר יעדים נוספים באירופה עם טיסות המשך נוחות הן עבור נופשים והן אנשי עסקים. 

מנכ"ל חברת "אופן סקיי", אפרים פורטיס ורוני פלדמן הביעו תמימות דעים כי סרביה תעלה בקרוב כיעד חדש ומבוקש על ידי התיירים הישראלים. 


בתמונה (מימין לשמאל): אפרים פורטיס (מנכ"ל "אופן סקיי"), שמואל זכאי (מנהל נתב"ג) ויוסי רביב (מנכ"ל QAS)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: