אא

מהפך בהתאחדות המלונות: אלי גונן נבחר לנשיאות

בבחירות שהסתיימו לפני כשעה קלה נבחר אלי גונן ברוב של 70% ויחליף את עמי פדרמן שכיהן בתפקיד בקדנציה האחרונה. גונן בהתבטאות ראשונה לאחר הזכייה: "נרגש מהבחירה ומאמון החברים בי. משימתנו להחזיר את התיירות למקומה הטבעי"

| |

מהפך בהתאחדות המלונות - אלי גונן שב לנשיאות. דרמה גדולה התרחשה אחר הצהריים (שלישי) במלון הילטון שבתל אביב בסיומה של מערכת הבחירות לנשיאות התאחדות המלונות בין עמי פדרמן לאלי גונן. בכך משלים האחרון קאמבק עם חזרתו לקדמת הבמה בענף המלונאות, אותה כזכור איבד לפני כשלוש שנים לאותו פדרמן. 

לאחר ההצבעה וספירת הקולות שנמשכה פרק זמן של כשעה ועמדה בסיומה של ועידת המלונאים השנתית, הצליח גונן להחזיר מבחינתו עטרה ליושנה ולזכות בתפקיד הנחשק ברוב מוחץ של 70 אחוזים (110 קולות - גונן, 56 - פדרמן). ההסבר למהפך התבסס על צירי רשתות המלונות הגדולות בעלות זכות ההצבעה הגדולה ביותר, ביניהן פתאל וישרוטל אשר הכריעו את הכף והובילו לזכייתו של האחרון.

"אני נרגש מהבחירה ומהאמון שנתנו בי החברים", התייחס גונן לראשונה לזכייתו בתפקיד בשנית והוסיף. "המשימה העיקרית שעומדת בפניי היא להחזיר את התיירות למקומה הטבעי והראוי בכלכלה הישראלית. אין מענה ברור וראוי יותר לקשיי התעסוקה בישראל מאשר התיירות, על כל גווניה ורבדיה".

עוד הוסיף גונן כי "התאחדות המלונות בישראל תתמוך במשרד התיירות כמשרד כלכלי חשוב. יש חשיבות בעיניי לחזור באופן מיידי ליישום מסקנות דו"ח ארסנט אנד יאנג ולהתמקד בקידום שיווק ישראל בעולם, על מנת לממש את הפוטנציאל התיירותי הקיים בה".

גונן (64) הינו בעל וותק רב שנים וניסיון עשיר בתחום המלונאות והתיירות. בין תפקידיו הבולטים במרוצת השנים שימש האחרון כמנכ"ל האוניברסיטה העברית בירושלים, מנכ"ל משרד התיירות, מנכ"ל רשת שרתון מוריה וכאמור קדנציה כנשיא התאחדות המלונות. כיום משמש גונן כבעלים של חברת "טארה" העוסקת בייזום וניהול מלונות.

ומה באשר לפדרמן? מי שעד לפני שבועות ספורים עוד סבור היה כי ישייט לניצחון לאור היותו המתמודד היחיד לתפקיד, נראה מדוכדך מיד עם דבר ההודעה על תוצאות הבחירות ומיהר לעזוב את המקום. גורמים בענף מעידים כי מבחינתם לא מדובר בהפתעה. "למרות היותו של עמי מלונאי מן השורה הראשונה בענף, הוא לא הצליח להותיר את חותמו וזו הסיבה שהוא לא ממשיך".


אלי גונן. יש לו סיבה טובה לחייך. צילום: נמרוד אהרונוב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: