אא

הישג לפרטנר: מובילה בדירוג חווית הלקוח בענף הסלולר

הקבוצה אשר בבעלותה חברת אורנג' מבססת את מעמדה בשוק זוהי השנה השמינית ברציפות, כך על פי מדד מרקטסט שנערך בחודשים האחרונים. מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו: "גאים להוביל במדד דירוג חווית הלקוח בשוק התקשורת בישראל. האמון והנאמנות של לקוחותינו מהווים עבורנו מטרה יומיומית"

| |

זו זכות לתת שירות הפכה בשנים האחרונות לקליאה מעט שחוקה עבור חברות הפועלות בשווקים התעשייתיים בעולם בכלל ובארץ בפרט. אולם בכל הקשור לקבוצת פרטנר אשר בבעלותה חברת הסלולר אורנג' (ORANGE) כנראה שמדובר לא רק בארבע מילים אלא בהרבה מעבר.

במדד מרקטסט (2013) שנערך בחודשים האחרונים בקרב מדגם מייצג של למעלה מ-450 לקוחות חברות הסלולר הגדולות הוכיחה החברה כי היא ממשיכה לבסס את מעמדה בענף הסלולר הישראלי, זאת לאור היותה מובילה בדירוג "חווית הלקוח בענף" על פני יריבותיה בשוק. 

הסקר עצמו כלל מספר שאלות עיקריות עבור הנשאלים בהתייחס למרכזי השירות של החברות וכאלו אשר נועדו לבחון את חווית השירות בהתאם לפן הסובייקטיבי של כל אחד מן הלקוחות. 

בין הנימוקים של צוות השיפוט במרקטסט לזכייה התבססו על היותה מובילה במדדים החשובים של איכות השירות וחווית הלקוח תוך הצגת שיפור משמעותי במרבית הקטגוריות הללו ביחס לשנה אשתקד. אחת העדויות לכך מתבטאת בקהל לקוחות החברה המתאפיין בנאמנות לאורך שנים ושביעות רצון כללית גבוהה מהנורמה.

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר התייחס בסיפוק רב לנתונים וסיפר כי "בשנה שבה התחרות הגיעה לשיאים חדשים, אסטרטגיית המיקוד בשירות ללקוח של אורנג' יכולה הייתה להיתפס כהוצאה מיותרת, אולם אני שמח כי אסטרטגיה זו בה אנו דבקים מיום הקמתנו מוכיחה את עצמה גם בשנה מורכבת זו".

עוד הוסיף רומנו תוך התייחסות לייחודיות החברה ואמר. "המדד מציג באופן ברור כי שירות איכותי היה ועודנו אבן יסוד בהצלחתה של חברה. אנו גאים להוביל במדד דירוג חווית הלקוח בשוק התקשורת בישראל כבר שמונה שנים ברציפות. האמון והנאמנות שנותנים בנו לקוחותינו מהווים מטרה יומיומית לה אנו מחויבים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passportech&Biz

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: