אא

חילופי מנהלים במלונות ישרוטל באילת

עמית בהט מונה לתפקיד מנכ"ל מלון ישרוטל רויאל ביץ' באילת, אדי פינטו מנכ"ל מלונות ישרוטל רויאל גארדן וישרוטל ריביירה קלאב, ליאור שוך מנהל מלון ישרוטל אגמים וגולן כהן מנהל מלון ישרוטל לגונה. המינויים יכנסו לתוקף ב- 1 בפברואר 2009.

Shutterstock Shutterstock
מנכ"ל מלונות ישרוטל, רפי שדה, הודיע היום על חילופי מנהלים בחלק ממלונות ישרוטל באילת. המינויים יכנסו לתוקף ב-1 בפברואר 2009.

עמית בהט, התמנה לתפקיד מנכ"ל מלון ישרוטל רויאל ביץ' באילת.
בהט, בוגר המגמה למנהל בתי מלון בבית הספר למלונאות תדמור, התחיל את דרכו בחברה מיד עם סיום לימודיו כאחראי משמרת במלון ישרוטל רויאל ביץ', אליו הוא חוזר כמנכ"ל. בהט עובד בישרוטל 15 שנה ובתפקידו האחרון שימש מנכ"ל מלונות ישרוטל רויאל גארדן וישרוטל ריביירה קלאב.

את מקומו של בהט, בתפקיד מנכ"ל מלונות ישרוטל רויאל גארדן וישרוטל ריביירה קלאב, יתפוס אדי פינטו, שעובד בישרוטל כ- 18 שנה ושימש בשנים האחרונות בתפקיד מנהל מלון ישרוטל אגמים.

ליאור שוך, שהיה מנהל מלון ישרוטל לגונה, ועובד בישרוטל שנים רבות התמנה למנהל מלון ישרוטל אגמים.

את מקומו של ליאור שוך, כמנהל מלון ישרוטל לגונה, ימלא גולן כהן, שעובד בישרוטל 6 שנים ובתפקידו האחרון היה סמנכ"ל מלון ישרוטל ים המלח.

"במינויים הנ"ל, אנו מיישמים את הפילוסופיה הניהולית של חברת ישרוטל אשר מקדמת את עובדיה וממנה לתפקידים הבכירים מנהלים משורותיה. על כל תפקיד היו לנו מספר מועמדים מתוך החברה שכולם היו ראויים וטובים", הוסיף רפי שדה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: