אא

תאילנד: נערכים להפגנה המונית נוספת

על רקע "אם כל ההפגנות" הצפויה להתקיים מחר ברחבי המדינה ובעיר הבירה בנגקוק, משחרר נציג לשכת התיירות התאילנדית בישראל, דב קלמן מספר המלצות עבור הנופשים הישראלים המצויים באזורי ההתקהלות או בסביבתם. "יש לשריין זמן נוסף בשדה התעופה או ברכבת ולהימנע מנסיעה במוניות"

|| ||

המצב הפוליטי בתאילנד ממשיך לשמור על סטטוס קוו של בלתי יציבות. מדובר במצב שאינו חדש עבור העם התאילנדי ומתאפיין בחודשים האחרונים בעשרות הפגנות המוניות של גורמי אופוזוציה ותושבים כנגד השלטון, ביניהן הפגנת ענק בה השתתפו למעלה מ-5 מיליון בני אדם לפני כשלושה שבועות ומתיחות גואה ברחובו.

עד כה ההפגנות עברו בשקט יחסי וללא אלימות, כאשר כוונת מארגני ההפגנות היא לשמור על אותו מצב גם מחר וביתר ההפגנות הנוספות הצפויות להתקיים בשבועות הקרובים כנגד ראש הממשלה המכהנת יינגלוק צ'ינאווטרה בדרישה לערוך בחירות חדשות ומינוי ממשלת מעבר שתכלול אישים שאינם חלק מהממסד. המפגינים אגב מתכננים להמשיך בקו הפעילות בו נקטו עד עתה הכולל "כיבוש" משרדי ממשלה וסמלי שלטון או חסימת הדרכים אליהן.

לאור איומי המפגינים צפויה להתקיים מחר (שני) "אם כל ההפגנות" במדינה שתכלול נהירה אל עבר משרדי ממשל רבים כאקט סימבולי לביטוי למחאה וככל הנראה גם עימותים רבים עם כוחות הביטחון והמשטרה המקומיים.

אולם יש לציין כי המפגינים עצמם מצהירים השכם לערב כי אין בכוונתם לפגוע בתיירים ואלו אף התחייבו להשאיר מסלולי נסיעה פנויים בכבישים לטובת אוטובוסים הנושאים תיירים. גם השלטונות בבנגקוק שבים ומצהירים כי השהות בבנגקוק בפרט ובתאילנד בכלל בטוחה תוך עשיית מאמץ עילאי לפתור את אי הנוחות הזמנית. 

גם בגזרת התעופה לא צפויים כל שינויים נכון לשעה זו, כאשר כל קווי התעופה לבנגקוק כולל זאת של אל על וחברות זרות נוספות כמו "טאי איירווייס" ואחרות אמורים לפעול כסדרם.

על פי קלמן ויתר נציגי לשכת התיירות התאילנדית בישראל מומלץ לנופשים ויתר הישראלים הנוכחים בה לשריין זמן נוסף לצורך על מנת להגיע אל/משדה התעופה וכן לנסוע ברכבת המהירה על חשבון המוניות העלולות להיתקע בפקקים ועומסי תנועה כבדים שייגרמו כתוצאה מההפגנות. 

כזכור משרד החוץ הישראלי הוציא לפני כחודש אזהרת מסע עבור ישראלים הנופשים בתאילנד בבקשה "להקפיד על ההוראות ולהתרחק מאזורי הפגנות, אירועים בעלי אופי פוליטי וריכוזים של כוחות ביטחון. מומלץ לעקוב אחר דיווחי התקשורת, לנהוג בערנות ובמשנה זהירות ולפעול על פי הנחיות הרשויות המקומיות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: